Nu al voeding??

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

Ik kom er net precies achter dat mijn t-shirt bij mijn linkerborst nattig is en er zit daar ook een opgedroogte vlek. Zou dit nu al voeding zijn?? Ik ben nu 27 weken zwanger van mijn eerste. Ook is mijn linkertepel al een poosje gevoeliger dan rechts. Wie weet het??

liefs janine

Hoi Angel!
Ik had bij de eerste al lekkende borsten vanaf 10weken. En vanaf 24 weken compleet met toeschietreflex....
Is alleen maar mooi als je BV wil geven, krijgt de kleine alvast wat beloning, want het is een soort eerste melk wat je maakt.
ik gebruikte wasbare borstcompressen, anders werd het een duur geintje...
Hopelijk heb je er wat aan!

Hoi Hoi,

Je borsten zijn nu inderdaad al voeding aan het aanmaken.  Had er zelf ook al vrij vroeg last van.  

Het beste kun je nu al  borstcompressen gaan gebruiken, want iedere keer een nat t shirt op die plaats is ook wat.

Ik heb mijn borstcompressen   besteld via de babywalz. Er zitten een aantal in een zakje voor een paar euro.   Ik kan ze ook uitwassen   gewoon bij de   kookwas in.   Heb hiervoor gekozen want weggooi dingen zijn veels te duur.

groetjes aafje moeder van cornelis-jan 19-10-2005

Hoi Angel,

Als je wil, zou je nu al kunnen kolven. De voedinkjes kan je dan invriezen voor straks. Ik heb twee maanden lang 1 keer per dag gekolfd en had een mooi straterspakket in de vriezer.

Groetjes Suzanne

Over dat kolven wil ik toch zeggen dat ze dat niet aanraden, dan heb je
de beginmelk niet meer als je kindje geboren wordt. Als je dat tenmiste
tot de bevalling vol houdt. En die hebben ze wel echt nodig als ze net
geboren zijn...... daarbij stimuleer je de productie dan alleen maar en
dan zit je nog langer met de nattigheid

Maar iedereen moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt natuurlijk

Groetjes Jip

HOI
Dat is heel gewoon hoor en je hoef je daar ook geen zorgen om te maken je lichaam is zich gewoon aan het voorbereiden bij de etos kan je van die padjes halen die je in je bh kan doen dan worden je kleren ook niet vies
veel succes

hoi hoi

bedankt voor de reacties. Ik heb het nog niet weer gehad, maar als het weer terug komt dan zal ik zeker compressen halen. Ach..het betekend iig wel dat ik lekker voeding heb, en ik wil erg graag BV geven....dus ben er wel trots op dat ik lekte haha

liefs janine

Terug
Bovenaan