Nu al voelen of je zwanger bent?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ja, ook wij zijn aan het proberen om een tweede kindje te maken. Net begonnen hoor!
Maar wanneer voelden jullie of je zwanger was? Mijn NOD is pas tussen a.s. donderdag en volgende week donderdag (fijn he zo'n onregelmatige cyclus!).
Ik ben eigenlijk pas van plan om te testen op zondag.
De bevruchting zou dus een week of twee geleden kunnen zijn gebeurd. En nu voel ik me sinds gisteren misselijk en ben erg moe. Ik herken dit niet uit mijn vorige zwangerschap. Toen voelde ik niks. Is het misschien de tijd van het jaar?????

Hoi, ook ik heb al 2 zwangerschappen gehad en nu we voor een 3de bezig zijn heeft mijn lijf of geest me ook vaak voor de gek gehouden.....

Alles voelde ik , misselijk ,zere borsten , moe moe en nog eens moe , over tijd enz.
Helaas werd ik toch steeds ongie, dus bij jou kan het zijn dat je gewoon zwanger bent of je lijf speelt met je net zoals bij zoveel van ons dat al het geval is geweest......
Ik zal voor je duimen, Lief sDaan

Hoi JJ, ik weet sinds een paar dagen dat ik zwanger ben. Eigenlijk voelde ik helemaal niks in de week voor mijn NOD. Wel wat hele vage klachten zoals beetje buikpijn en heel klein beetje gevoelige borsten maar dit heb ik normaal ook voor ik ongesteld moet worden. Voor mij kwam het dan ook een beetje als een verrassing, had namelijk verwacht dat ik het meteen wel in de gaten zou hebben maar dit bleek dus niet zo te zijn. xxx bobet

Terug
Bovenaan