A
Anoniem
Guest
Oooohwww, ik geloof dat ik een beetje doorsla. Ik ben zo blij dat het hier allemaal nu zo goed gaat dat ik al helemaal uitkijk naar Joey's eerste verjaardag. Ben op internet al wat leuke dingen tegengekomen voor iets oudere kindjes van rond een jaar en maar meteen besteld, want dan heb ik het alvast maar in huis. Valt mee, hoor: zo'n ketting met zo'n vindplaatje (tag?) voor als hij straks gaat lopen; vond ik altijd al stoer. En ik had laatst een boekje voor Joey gekocht waar hij nog niet veel aan vind, dus ook maar in de kast gelegd voor zijn verjaardag. Nu was ik net bij Simply colors aan het kijken en werd helemaal weg van een rugbyshirt met Joey en daaronder een grote 01. Heb 'm meteen maar besteld . Dus ik weet nu al in welk shirt Joey zijn verjaardag viert, haha.
Je had ze ook met een afbeelding van een taart met 1 kaarsje, maar dan kan hij hem maar 1 dag aan en dat vind ik toch een beetje zonde van het geld.
Ach, je kan er maat beter op tijd bij zijn, hè? Stel je voor dat je het vergeet, haha.
Je had ze ook met een afbeelding van een taart met 1 kaarsje, maar dan kan hij hem maar 1 dag aan en dat vind ik toch een beetje zonde van het geld.
Ach, je kan er maat beter op tijd bij zijn, hè? Stel je voor dat je het vergeet, haha.