Nu al voorbereiden 1e verjaardag, haha

A

Anoniem

Guest
Oooohwww, ik geloof dat ik een beetje doorsla. Ik ben zo blij dat het hier allemaal nu zo goed gaat dat ik al helemaal uitkijk naar Joey's eerste verjaardag.  Ben op internet al wat leuke dingen tegengekomen voor iets oudere kindjes van rond een jaar  en maar meteen besteld, want dan heb ik het alvast maar in huis. Valt mee, hoor: zo'n ketting met zo'n vindplaatje (tag?)  voor als hij straks gaat lopen; vond ik altijd al stoer. En ik had laatst een boekje voor Joey gekocht waar hij nog niet veel aan  vind, dus ook maar in de kast gelegd voor zijn verjaardag. Nu was ik net bij Simply colors aan het kijken en werd helemaal weg van een rugbyshirt met Joey en daaronder een grote 01. Heb 'm meteen maar besteld  . Dus ik weet nu al in welk shirt Joey zijn verjaardag viert, haha.
Je had ze ook met een afbeelding van een taart met 1 kaarsje, maar dan kan hij hem maar 1 dag aan en dat vind ik toch een beetje zonde van het geld.
Ach, je kan er maat beter op tijd bij zijn, hè? Stel je voor dat je het vergeet, haha.

Whahahah....hoeveel maanden is hij nu ??
Geweldig en inderdaad je kan het maar beter in huis hebben.
Als je echt iets leuks ziet, zou ik ook doen.
Heb zelf ook al een kledingset en jas maat 86 vanaf de 1e maand in huis (kon het niet laten hangen).

Eh...7,5 maand.  Tja, voor zijn geboorte kocht ik ook zo'n beetje rond deze tijd de eerste kleertjes, maar das toch anders...dan ben je zwanger, hihi. En een maatje 86 in zijn eerste levensmaand? Haha, ach ja...ik heb ook kleertjes gekregen als kraamcadeau in maat 94

Valt nog best wel mee, hoor!

Gisteren heb ik met mijn nichtje (= ballonnenclown) al gekscherend afgesproken dat ze op Job's  derde verjaardag maar moet langskomen  om hem en alle neefjes en nichtjes te entertainen!
En Job is nog maar 3 1/2 maand oud...

groetjes, Esther

Hoi

Nou dat is niet zo raar hoor. Ik ben nu al bezig met de orientatiefase wat gaan we doen met de verjaardag van Thomas. Die wordt 29 februari 2008 4 jaar en dat is een bijzondere dag voor ons. Hij is namelijk 1 keer in de vier jaar jarig. Dus wij gaan het heel groot aanpakken. Leuke uitnodiging feest, catering erbij. Tweede dag kinderfeest met clown enz. Ik heb mezelf maar benoemd tot de feestcommissie haha

Gr. Jeannette

mv Thomas 29-02-2004 en Wesley 19-01-2007

Dat vind ik helemaal niet raar. Ik heb alle kraamcadeaus weggezet en op leeftijd georienteerd. Die krijgt hij dan met sinterklaas en zijn verjaardag.
En op de kindermarkt koop ik ook spul voor als hij ouder is. Een driewielertje voor 2 Euro laat ik niet staan hoor.
Kleertjes koop ik altijd in de opruiming en dus ook alvast de grotere maten. Maakt me niks uit.

hoi hoi

ik vind het niet zo raar hoor
wij zijn er ook   al mee ebzig
wij geven namelijk een groot feest
hebben we bij mij zoon ook gedaan huren een lucht kussen en een clown in doe ook poppenkast speelt

maar ons huis is daar nartuurlijk veel te klein voor dus we hebben voor die dag een groot feest cafe besteld maar omdat het daar altijd wel storm loop met feestje en bruiloften hebben we ruim een half jaar van tevoren   moeten resaveren
en hebben we toevallig van de week meteen gedaan

maar alleen dat hebben we nog gedaan hoor zoals ballonen en dat   soort dingen
wel al prijsopgavens gevraagd maar meer niet

alhoewel betrapte me er een paarweken geleden wel op toen ik bij toysurus slingers voor kaya zijn verjaardag ging halen zag ik al die prinsen dingen echte meiden slingers en zo dat ik wel al aan het dagdromen was voor jay haar verjaardag hihihihi

groetjes mariella

Haha, ik was toen yanick net 3 maanden was al aan het bedenken wat ik op zijn 1 e verjaardag zou gaan doen (ook omdat zijn nichtje toen 1 werd). Ik had bedacht dat hij op een woensdag jarig zou zijn, en dat is leuk want dan zijn er een heleboel familie en vrienden vrij. Ik zag het al helemaal zitten, tot ik me realiseerde dat 2008 een schrikkeljaar is en hij dus op een dondedag jarig is

Terug
Bovenaan