nu al weer gelukt!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Vorige week had ik het  onderstaand bericht geplaatst. En wat schept mijn verbazing........... Ik ben al weer ZWANGER. Heb gister een test gedaan, 2 dagen voor mijn NOD en had een lichte streep. We hadden geen idee dat het zo snel al weer kon. Nu hoop ik  echt dat het goed gaat.  Jammer dat er nog geen oktober forum is.
Hopelijk zal het voor jullie ook snel komen.  Ik zal nog steeds voor jullie duimen.

Heel veel liefs Letta

Hallo allemaal,

Vorig jaar was ik ook op dit forum. In september bleek ik zwanger te zijn. Helaas na 11 weken was het misgegaan. Ik ben toen eind november gecurreteerd en begin december nog een keer, want het was niet goed gegaan.
Nu willen we het weer gaan proberen en ik wilde graag weer deze moment met jullie delen en elkaar steunen. Mijn ongesteldheid was gelukkig weer snel opgang gekomen. In december en januari ben ik gewoon ongesteld geweest. Volgende week moet ik weer ongesteld worden (liever niet natuurlijk). Ik hoop dat ik en jullie allemaal snel (weer) zwanger zijn en dat alles goed mag gaan.

Veel liefs Letta

Wauw Letta, dat klinkt echt ongeloofeloos!
Ik hoop dat het je deze keer goed vergaat.
Liefs Bloem 25

He letta!

Ohh wat fijn voor je!! van harte gefeliciteerd! echt super! Geniet er lekker van doe rustig aan en dan kan je over 9maanden je zoontje of dochtertje in je armen nemen ... heerlijk

Ik moet morgen naar de dokter mijn nod is woensdag maar heb opeens sinds t weekend dat er wit vocht uit mn tepels komt...  heel raar ik weet niet wat t is ik hoop niks ernstigs. we zien t morgen wel!

groetjes souraya

Hoi Bloem en Souraya,

Bedankt voor jullie (snelle) reactie's. En Souraya suc6 bij de dokter!!!!! Laat even weten hoe het was.

Liefs Letta

Gefeliciteerd
Dat is zeker snel zeg, fijn hoor. Nu maar hopen dat het deze x beter gaat.
Liefs Rene

Van harte meid,
en ik hoop dat je er, ondanks de eerdere miskraam, toch beetje van kunt genieten. Dat genieten kunnen ze je in ieder geval dan nooit meer afpakken, das mijn ervaring althans.

Ik duim voor een hele mooie zwangerschap.

Liefs,
Danielle

proberen de negatieve gedachten uit je hoofd te zetten en er voor de volle 1000000% van te genieten.
gefeliciteerd!!!!
groetjes jook

Terug
Bovenaan