Nu al zat met die telefoontjes

ben pas vrijdag uitgerekend maar nu begin het ggen dat gezeur alweer,(heb beter niet kunnen zeggen dat ik de slijmprop verloren ben)want iedere dag bel mn moeder en zussen en schoonmoeder of er wat gebeurd is...pff is wel belangstelling hoor ik weet het maar ben het vandaag zelf al zo zat en dan dat gebel en gevraag kan er niet bij hebben hoor...dus neem lekker geen telefoon op vandaag,misschien dak mn ma nog bel vanavond dat het niet opschiet...maar verder bekijk iedereen het maar even..kan nog wel 2 weken duren zo..
herkenbaar voor jullie?of vinden jullie het fijn dat iedereen iedere dag belt?

liefs jootje

NEE! Ik trek regelmatig de stekker eruit. Sms'jes beantwoorden vind ik al vervelend genoeg. Elk gesprek is toch hetzelfde en als ik zin heb, bel ik zelf wel even iemand!

ik vind het niet erg als mijn moeder belt maar mijn oma belt dan ook en daar word ik wel is kriegelig van.. met zon zeik stem en dan zeggen van jaaaaa hoeist, voel je nog niks? niet te ver meer weggaan hoor. en als ik er niet ben dan belt ze me ma op dat het achterlijk is dat knog wel ben want ze loop op 'alledag'.. echt heel ouderwets maar oke.. verder bij school zijn ze nog wel is zo van hebbie nou nog niks? nou net zoals je zegt ik ben zaterdag uitgerekend. en word of vrijdag of volgende week begin vd week ingeleid dus 2 weken over is het niet. maar weet toen ik overtijd liep met de andere dat ik er ook echt gek van werd maar word je lontje ook korter he..

Terug
Bovenaan