nu al zat!

Ik doe mee met moeders voor moeders. Een goed doel dat weet ik. Ik doe nog maar een week mee en ben het nu al zat!
Als ik wel gewoon en keer naar de wc ga, dan krijg ik een schuldgevoel. Maar als ik 's ochtends mijn eigen plas ruik en die dop moet er ook nog van af... blehhhh! Maar goed, ik ga volhouden, maar ben ik de enige dan die het zat is?

Hoi ik heb vorig jaar ook meegedaan en inderdaad die fles 's ochtends openen is niet echt lekker. Ik was ook blij dat ik klaar was, maar ik weet dat het voor een goed doel is en daarom heb ik het volgehouden. Succes
een mama van september club 2012

Ik kan tot nu toe wel goed tegen de geur, dat scheelt. En als ik een keer lekker wil zitten, dan doe ik dat ;-)
Ik heb zelf in een IUI traject gezeten, en toen had ik het zelf nodig, nu doe ik het voor een ander.
Dus nee, tot nu toe heb ik er geen moeite mee!

Ik heb precies hetzelfde.. vind het zo stinken en ook mijn eigen urine :( baal er zo van want ook wij hebben iui met pregnyl nodig gehad en wil zo graag ook iets terug doen maar zit echt met mijn neus dicht op de wc.. probeer het zo lang mogelijk maar gedachte dat dit nog 7 weken moet.. pff

Ik ook nog (iets minder) 7 weken...is voor een goed doel en heb er wat leuks van gekregen. Maar anders...was ik er heeeeel snel mee gestopt. Kan echt niet tegen de lucht...

Ik vind het wel meevallen, ik doe wat ik kan en bijv. 's nachts plas ik gewoon in de wc (doe het licht dan nooit aan want dan word ik veel te wakker).
Alles wat er wel in de fles gaat is mooi toch en wat er niet in gaat daar voel ik me niet schuldig over, het moet wel haalbaar blijven.
Bovendien, ik doe dit nu voor de derde keer en ga weer de volledige 10 weken doen, dus ik doe mijn best genoeg vind ik.

Succes ladies en hou vol, ik vind het supergoed dat jullie meedoen!!!!

Terug
Bovenaan