Nu al zenuwachtig

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Beetje raar misschien, mijn NOD is pas 29 maart maar ik ben nu al zenuwachtig. Op de een of andere manier ben ik er deze maand meer mee bezig dan de afgelopen twee maanden en ik snap niet waarom.....

Naar mijn berekening is mijn vruchtbare periode al geweest, maar voel ook niets vreemds...

Gister kwam ik thuis en zag bij de buren opeens een slinger hangen "hoera het is een meisje" kreeg wel een beetje last van jaloezie......

Maar ja eigenlijk moet ik ook niet zeuren, ben net begonnen.....

Gr. Cindy

hoi Cindy

is niet zo gek hoor dat je nu al zenuwachtig bent.Was ik ook vorige week al,mijn NOD is vandaag en ik vond het een lange week hoor.
Ik ben nog niet ongi ,maar voel wel van alles rommelen.Ik heb nog steeds geen idee wat te verwachten.Ik reken op de ongi(mijn geest en mijn hart niet hoor)

Ik zit ook pas in de derde ronde hoor en ik hoop net als jij dat het nu raak is,drie maal is scheepsrecht zeggen ze toch?
En ja dat je een beetje jaloerse gevoelens ziet als je ander babygeluk ziet herken ik ook wel een beetje:kijk,ik gun het iedereen hoor,maar vind het toch leuker als je een slinger ziet hangen in de wetenschap dat er binnen iets moois groeit zodat je de wetenschap hebt dat hij er over een paar maanden in mijn huis ook hangt.
En ik denk dat je buurvrouw eind van het jaar weer een beetje jaloers is op jou,want dan hangt er vast zo'n slinger bij jou!

niet te veel piekeren,komt vast goed doeidoei

hoi cindy en cindy,

Ik zit nu ook in mijn derde ronde en heb 28 maart mijn NOD. Ik ben er ook heel veel mee bezig deze maand! We hopen zo dat het gelukt is (we hebben hard genoeg gewerkt: om de dag geklust, haha)
Ik had afgelopen maandag al een test gedaan omdat mijn mannetje er vol van overtuigd was dat ik nu een cyclus van 28 dagen was, en dan was die maandag mijn NOD. de test was hardtsikke negatief dus ik ga er van uit dat ik weer een cyclus van 35 dagen heb en dan is dus de 28ste mijn NOD!
Hebben jullie lichamelijke klachten? ik heb alleen gevoelige borsten maar dat kan natuurlijk ook bij een aankomende ongi horen!?
Ik duim voor ons allemaal, en wie weet is het voor ons alledire: drie maal is scheepsrecht (dat zou dan drie in het kwadraat zijn, toch!!)

groetjes kreeftje

Hoi kreeftje,

Jouw NOD is dus 1 dag eerder dan die van mij......spannend zeg.
Wij klussen ook om de dag.....  dan is het altijd goed toch.....dat met dat temperaturen enzo begin ik nog niet aan.

Het enige waar ik last van heb is veel afscheiding (sorry) meer niet eigenlijk, soms voel ik een krampje in mijn buik maar denk dat dat meer inbeelding is omdat ik het zo graag wil en meestal heb ik daar al een week voor dat ik ongi moet worden last van, dus daar is ook geen peil op te trekken.

Maar idd 3x is scheepsrecht dus laten we voor elkaar .

Succes en we houden elkaar op de hoogte.

Groetjes Cindy

hoi cindy,

Even een vraag over de afscheiding: verandert dat bij jou ook van kleur?? bij mij was het eerst wittig/doorzichtig en veel, daarna effe niets, toen weer een beetje romig, toen weer niets en nu is het weer meer gelig?? sorry voor de vieze details, maat weet niet hoe ik het anders moet omschrijven!
 er schijnt ook nog verschil te zijn tussen cervixslijm en gewone afscheiding, weet jij waar je dat aan kunt zien?
groetjes kreeftje

Hoi Kreeftje,

Ik snap dat ook niet helemaal van dat cervixslijm. En hoe het werkt weet ik ook niet. Maar ik had in mijn berekende vruchtbare week helemaal geen last van afscheiding dus dat vond ik al raar en nu sinds 3 dagen heb ik last van witte romige afscheiding.
Nou moet ik eerlijk zijn dat ik er ook nog niet op heb gelet.....alleen dat ik er de ene keer meer last van heb als de andere keer.....
Misschien moet ik het ook maar een beetje in de gaten houden als ik volgende week wel ongi wordt....

Gr. Cindy

hallo meiden
van die afscheiding weet ik wel iets.
Ik heb een ovulatieplanner gemaakt op fertilityfriend(engelse site)

Volgens hen is je afscheiding eerst:droog(dry)

dan plakkerig (sticky)

dan romig (creamy)

en dan nat/waterig(wetwatery)

dan eggwhite met je ovulatie
en dan meteen er na weer dry

Voordat cervixslijm kan je een soort test doen.
als je het tussen je vingers doet(HELP HAHA)kan je er een lange slijmerige draad van maken.
Ik had zelf op de dag van mijn ovulatie (weet ik door pijn in buik,en als prof na 3 kids) een soort plop van onder en toen kwam er dik slijm uit en toen wist ik dat het dat cervixslijm wel moest zijn.Ik heb er geen draad van getrokken hoor,maar dit was zo raar dat ik het eigenlijk wel zeker wist dat dit het moest zijn.

lekker verhaal ,maar ja(hiHI)

doeidoei

Hoi,

Ha ha......lekker verhaal hoor  maar wel duidelijk.
Dank je voor de uitleg en ik zal het eens bestuderen......ha ha....

gr. Cindy

Terug
Bovenaan