Nu al?!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Beetje raar en misschien wel voorbarig en wie weet alleen maar omdat je nu op alles let wat je lichaam doet, maar toch!
Ik heb weleens gelezen dat je wat ''krampjes'' kunt krijgen en veel wit slijm verliest als je inderdaad zwanger bent. Nu heb ik hier last van en had ik (volgens mijn cyclus vóórdat ik aan de pil ging) al ongesteld moeten zijn.
Ik ben dat nog niet. Heb wel alle tekenen van ongi gehad, zoals buikpijn, rugpijn, chagrijnig, maar de rode duivels bleven weg....
Ik ben pas begin januari gestopt met de pil dus misschien kan het helemaal niet, maar toch?

Zijn er mensen met positieve/negatieve ervaringen? Ik hoor alles graag, want hier wordt ik wel heel onzeker van!

Liefs, Wan

Hoi,
ik zelf ben eigenlijk meteen de eerste
keer dat we gingen klussen aan geteld,
en had inderdaad last van wit slijm en toen ik
ongi moest worden las van de rug en krampen in de buik
en sagi dat ik was maar dat wel wat meer dan dat  ik gewoon ongi
moest worden hihihi,heb toen ook wel last van oud bloed gehad,
Maar het kan inderdaad zo zijn dat je meteen bent aangeteld
na het stoppen van de pil.
ik wens je veel succes.

Groetjes Es

Bedankt voor je reactie es, ik ben nog niet veel wijzer, maar ik heb besloten om nog even te wachten met testen aangezien ik nog maar net gestopt ben met de pil. ALs ik in februari nog niet ongi ben, dan ga ik toch het zekere voor het onzekere nemen en ff testen.

Groetjes Wan

quote: Wan schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-01-2006 19:04:16'));

Hoi meiden,

Beetje raar en misschien wel voorbarig en wie weet alleen maar omdat je nu op alles let wat je lichaam doet, maar toch!
Ik heb weleens gelezen dat je wat ''krampjes'' kunt krijgen en veel wit slijm verliest als je inderdaad zwanger bent. Nu heb ik hier last van en had ik (volgens mijn cyclus vóórdat ik aan de pil ging) al ongesteld moeten zijn.
Ik ben dat nog niet. Heb wel alle tekenen van ongi gehad, zoals buikpijn, rugpijn, chagrijnig, maar de rode duivels bleven weg....
Ik ben pas begin januari gestopt met de pil dus misschien kan het helemaal niet, maar toch?

Zijn er mensen met positieve/negatieve ervaringen? Ik hoor alles graag, want hier wordt ik wel heel onzeker van!

Liefs, Wan

Hoi Wan,

Ik ben ook begin januari gestopt met de pil en meteen aan het klussen geslagen. Ik heb vrijwel dezelfde symptomen als jij. Ik let nu ook op alles wat mijn lichaam doet en vooral daarbeneden. Veel afscheiding. Buikkrampjes hier en daar, alhoewel ik dan meteen denk van, goh dat zouden ook mijn darmen kunnen zijn ofzo. Ik meot trouwens wel zeggen dat ik   een opstopping heb ik kan sinds vanmorgen  niet   poepen (sorry effe onsmakelijk maar goed ;) ) En dan denk ik gauw dat het misschien met een eventuele zwangerschap te maken heeft.

ik ben in december met de pil gestopt en heb ook last van witte vloed en menstruatieachtige krampjes.maar die heb ik wel vaker een week voor mn menstruatie.maar die witte vloed niet,dus wie weet.maar net wat je zegt..net met de pil gestopt..dan ga je ook alles weer anders voelen he.maar hopelijk is het goe dnieuws natuurlijk!!!

Terug
Bovenaan