Nu al??

A

Anoniem

Guest
Ik ben nu net 5 +3 wkn zwanger en ik ben al zo moe! Ik weet wel dat het erbij hoort, vooral ook in eerste trimester, maar ik heb vanmiddag al echt 2 uurtjes moeten gaan slapen (als een blok!!!) omdat ik zooooooo moe was.

Pfff, dat beloofd wat voor de komende tijd. Hoe moet ik dat gaan doen op werk en met mijn zoontje ?

Ik kan me van mijn vorige zwangerschap niet herinneren dat zo vroeg in de zwangerschap al zo moe was...

hoi,, vervelend he, ik had het ook hoor, zo rond een week of 6 begon, echt vreselijk, zoooo moe, ik moest mezelf echt de dag door slepen, en het is ook zo'n vervelend vooruitzicht dat dit weken door kan gaan, bij mij werd het minder met 14 weken en nu nog krijg ik wel een inzinking rond de middag hoor, alles voor het goede doel he...

liefs janneke, mv lotte en feline, 16,3wkn

Hey gefeliciteerd met je zwangerschap, en tja die vermoeidheid is helaas in het begin en aan het eind het ergste. Nu staat je lichaam op zn kop. Als je de eerste 3 maanden voorbij bent wordt dat echt wel minder. Nu zoveel mogelijk toegeven aan die vermoeidheid want je lichaam heeft het echt nodig! Het werkt heel heel erg hard nu.

Ik wens je veel relaxplezier! Ik weet niet wat voor werk je doet maar als het zwaar is zou ik ze daar wel inlichten!

Groetjes Petra

Hoi Karin

Het kan heel goed, ik heb de eerste 3 maanden wanneer mogelijk zo'n 16 uur per dag geslapen, en toen was ik nog moe. Zelfs nu na 5 maanden heb ik nog regelmatig een middagdutje nodig om de dag door te komen, al is het lang niet meer zo erg als die eerst 3 mnd. Gelukkig voor mij is dit het enigste kwaaltje wat ik tot nu toe heb, dus ik ben allang blij dat ik niet misselijk ben, maar het is inderdaad erg vervelend. (Ik heb zelf een eigen bedrijfje, dus werkt niet echt) Ben nu ook al minder gaan werken omdat ik anders helemaal geen weekeind en avond meer overhou zonder dat ik lig te slapen.
Hopelijk gaat het bij jou gewoon na 3 mnd over en heb je energie voor 10 zoals de meeste meiden hebben. Succes ermee. En het beste is om gewoon toe te geven, anders krijg je er later alleen maar meer last van.

Groetjes natalie
(22w3d)

Terug
Bovenaan