Nu al???

Hoi, hoi,

Ik ben zomaar even benieuwd naar jullie ervaringen. Wanneer werden jullie weer ongesteld?
Ik gaf tot afgelopen vrijdag volledige bv. De laatste drie weken kwam mijn zoontje om de twee uur overdag en sliep s'nachts als een blok omdat ie zo moe was.
Op het consultatiebureau bleek dat ie maar 160 gram was gegroeid in 4 weken tijd.
Ze raden me toen Johannes broodpitmeel aan. Maar ik was zo moe en zat er eigenlijk zelf een beetje doorheen. Ik heb toen besloten om bij te gaan voeden.
Dus daar ben ik vrijdag mee begonnen. En nu lijkt het wel of mijn bv zo snel terug loopt. Ik zit nu al op drie keer bv en drie flesjes van 150 cc.
En tot mijn grote verbazing wordt ik gisteren ongesteld. Mijn zoontje is trouwens 11 weken. Ik vind het zo snel al en ik voel me hondsmoe... echt zo belabberd.
Wat zijn jullie ervaringen?

Hoi,

Waarom je je zo moe voelt weet ik niet, maar het is op zich wel logisch dat je ongesteld bent geworden. Door relatief snel af te bouwen ontstaat er een ''val'' in je hormoon spiegel en dat kan een ei sprong uitlokken.
groeten Elke

Hoi,
Dat moe zijn herken ik wel. Heeft het niet te maken dat je om de 2 uur bv moest geven? Ik ben me beter gaan voelen toen ik helemaal van de bv af was.
Bij mij ging het afbouwen ook heel snel. Niet leuk he! Mijn zoon is ook 11weken.  Toen ik 3 x een fles en 3 x een borst deed, ging ik binnen een week naar volledige fv.Mijn zoontje wilde gewoon echt niet meer aan de borst. Aan de borst moeten ze natuurlijk veel harder werken dan aan de fles. Dus luiheid van zijn kant. Maar goed, ik moest toch afbouwen. Het ging alleen een beetje snel.
Inmiddels heb ik hem nu bijna 3 weken aan de volledige fv. Ik ben nog niet ongesteld geworden.  Eigenlijk had ik dat al wel verwacht.  De  OB's gaan overal mee heen, je weet maar nooit.  

Anita  

Hoi,
Mijn dochter is nu 12 weken en ik heb tot 8 weken bv gegeven. Ben gisteren voor het eerst ongesteld geworden. En niet zo maar een beetje, nee, het lijkt wel een tsunami! Bij elke beweging die ik maak, voel ik het lopen.
Hebben jullie daar ook zo'n last van?
Ook ik zit beter in mijn vel sinds ik gestopt ben met bv. Maar heb ook wel even de tijd nodig gehad om dit te verwerken. Het voelde toch niet goed dat ik mijn eigen kindje niet kon voeden. In ieder geal niet op een manier waarop het vol te houden was.
Nu heb ik er vrede mee en de kleine meid doet het prima op de fles!

hoi hoi

ik ben met 5 weken bv gaan afbouwen. was heel ziek toen en bv liep helemaal terug
toen linsey 8 weken was werd ik weer ongesteld meteen giga veel en 14 dagen lang
en nu ben ik het alweer voor de tweede keer weer zoveel maar mijn cyclus is nog niet goed opgang was voor zwangerschap 28 dagen en nu 33 dagen
van mij mocht het nog wel wegblijven hoor

groetjes danielle mv linsey 10-11-2007

Hoi,

Bedankt voor jullie reacties. Inderdaad ben ik ook echt mega-ongesteld. En ik voel me toch belabbert.
Ik ga vandaag maar weer een bv minder geven. Ik vind dat echt jammer, maar ja, niks aan te doen. Het geeft me wel wat meer ontspanning.
Vrijdag gaan we weer wegen. Ik ben benieuwd.

Groet Mariska

Ik gaf volledige borstvoeding en werd 8 weken na de bevalling alweer ongesteld.
Nu ben ik gestopt met de bv en word het ineens niet meer
Als je je zo belabberd voelt zou ik als ik jou was bloed laten prikken, misschien heb je wel ijzer tekort.

Groetjes Sharon

Terug
Bovenaan