nu al??

hoi allemaal,

ik heb even een vraagje, ik ben nog geen 8 weken zwanger en ik heb nu al last van mijn bekken die aan het verweken is. ik voel het met lopen en zelfs met omdraaien in bed. het is nog niet zo erg maar ik maak me toch wel zorgen, ik draag nog geen eens gewicht erop.
ik heb er wel altijd last van tijdens de 1e dag van mijn menstruatie dus ik ben bekend met de klacht maar ik hoop toch niet dat het nu al begint. heeft iemand hier ook ervaring mee?

groetjes

Hoi, ik heb er ook last van, voornamelijk met lang lopen/staan,maar ik dacht dat dat kwam omdat ik er bij de vorige twee ook last van had en het daarna eigelijk nooit helemaal over is gegaan, heb je zelf al meer kids?
groetjs astrid

Hi, helaas herkenbaar. Voordat ik getest had, had ik er al last van. Heb bij eerdere 2 zwangerschappen ook gehad en kon bij nr 2 na 2 jr revalideren weer een beetje uit de voeten.
Ik ben van te voren al gaan sporten onder therapeutische begeleiding en blijf dit ook doen zo lang dit kan! Bewegen is heel belangrijk. Door de spieren sterk te maken/houden, kun je je bekken enigzins ontlasten. Het kan zijn dat wanneer je lijf wat gewend is aan de hormonen, de klachten afnemen, maar neem dit serieus.

succes,

x Taraneh

hallo!!

wat vervelend zeg!
ik herken het (nog) niet, maar weet inderdaad wel dat het het al zo snel kan, vooral als je al eens zwanger bent geweest.
Ik heb bijv. al hele erge bandenpijn. bij de eerste had ik dat pas halverwege en ben nu pas 11 wk!

succes ermee!!

Terug
Bovenaan