nu al?

Hoi nicole,

Ik weet niet precies hoe ver je ook al weer heen was. Rond de 20 weken toch???
Had ik van me 1e ook dat ik rond die tijd al ging lekken. Heb nu uit voorzorg alvast weer van die zoogcompressen( pads noem ik ze altijd hahaha) al in huis gehaald. Ben benieuwd wanneer het bij mij weer gaat beginnen. Hopelijk duurt het nog even, want vond het toen niet echt leuk dat het al zo vroeg begon. Vond die pads maar irritante dingen, maar ja was ze toen wel nodig.
Succes ermee.

Liefs marielle 18 weekjes

Hi!

19 weken en 2 dagen nu.... Bij mijn 1e heb ik het eigenlijk nooit gehad. Ik had ook nul komma niks aan borstvoeding jammer genoeg. Geen druppel.

Ben benieuwd wat me nu te wachten staat!

Liefs, Nicole

haha ja dat kan ja,ik heb het niet,en de vorige keer ook niet gehad,wel liters melk!
Ben benieuwd of ik het dit keer ook krijg,lijkt mij irritant,lekkende tieten continu.

groetjes

Mijn moeder had het altijd vanaf 12 weken al... Dus het kan best. Wel vervelend zeg!

Ik had wel vandaag wat wittig spul bij mijn tepels. Nooit eerder gehad. Kondigt dit de komst van melk aan?

Lijkt me zo gek, melk uit mijn tieten, kan me er niets bij voorstellen haha

Ik heb al een zoontje van 1,5 jaar, kon geen borstvoeding geven (hij had geen hap, zuig refelex) en ik heb niet eens stuwing gehad, nu bijna 19 weken zwanger en nog nergens last van, eingelijk hoop ik dat het ook niet komt voor de bevalling.
Ze zijn alleen een cupmaatje groter...
Lijkt me toch wel lastig, op je werk of in de supermarkt.
Sterkte ermee.

Groeten Esther

hahahaha mn tieten zijn lek...

Hoe ze dat zegt he!! Mooi...

Maar ik heb ook 1x gehad dat ik voelde toeschieten leek.. (herkende t van de vorige x)

Maar je kan dat al vroeg hebben mijn vriendin heeft t vanaf 15 weken gehad toen...

Groetjes Joyce 18,3 weken zwanger

Ohhhhhhhhhhhhhhhh nu al!? Sjonge!
Ik heb er bij de ander 2 keer veel last van gehad, maar weet niet meer vanaf welke week.
Maar vooral na een nacht slapen zaten er vlekken op mijn shirt.
Na al aan de zoogcompressen hahaha! Ahhh sterkte!

Terug
Bovenaan