nu al??

Hallo allemaal
Geen idee of het al mogelijk is hoor, maar heb het idee dat de kleine al aan het indalen is. Ik ben nu 26 weken zwanger en heb de laatste dagen "last"van harde buiken, niet dat ze zeer doen ofzo maar heb het nog niet eerder gehad. Ook heb ik soms steken 'vanonder'. Dit had ik ook toen ik zwanger was van mijn dochtertje en toen zei de vk dat dit van het indalen kwam maar toen was ik al verder. Ik vind het daar eigenlijk nog wel vroeg voor maar zou het kunnen?

groetjes

Ik las je berichtje toevallig. Indalen kan nu nog niet, maar harde buiken is wel heel normaal hoor met 26 weken. Af en toe harde buiken kan ook geen kwaad, wel als ze pijn doen of als het vaker is dan 6 keer per uur. Dan moet je de vk even bellen.

Wat desteken betreft, ik zou maar even laten testen op blaasontsteking, je weet maar nooit... Als je zwanger bent kun je sneller blaasontsteking krijgen en somsmerk je er vrij weinig van. Ik had ook steken toen ik blaasontsteking had tijdens de zwangerschap.

Succes!

die steken kan banden pyn zyn las ik net ergens want ik heb het ook ter hoogte van de schaambot en het kan zyn vooral als je moe ben las ik en dat is by myn ook het geval maar wel lastig ik heb het soms op de fiets dan kan ikbyna niet meer fietsen en als je dan een poosje ga zitten gaat het by myn weg

Volgens mij zou het theoretisch gezien wel kunnen.. mijn eerste was met 28 weken ingedaald, ik had toen erge steken in mn buik, dacht dat het voorweeen waren, was er echt niet lekker van.. de verloskundige constateerde een paar dagen later dat ze ingedaald was..bij de eerste gebeurt dit vaak wat sneller omdat die minder plaats heeft.. Ben nuzwanger van de derde en die is nog niet ingedaald (30 weken). Mn buik is al twee keer opgerekt geweest en dus heeft deze beeb iets meer plek en het nog goed naar zn zin iets hoger in de buik.. Overigens zegt het niets over de bevalling hoor, mijn eerste is netjes met 39 weken geboren...
Liefs, mvtwee

Terug
Bovenaan