Nu al?! :(

Ik kom net uit bad en zat eigenlijk aandacht te speuren in de spiegel of mijn buik al wat meer is toegenomen. Zie ik me toch een zooi straie zitten.... balen!! Iemand nog tips hoe ik dit kan (voorkomen lukt vast niet) beperken tot een minimum. Of wat ik na de zwangerschap er aan kan doen....

Balen zeg!helaas kun je er niet veel aan doen denk ik,wel kun je specale creme smeren voor straie.dan blijft misschien wat beperkter.maar hoor ook wel eens dat het te maken heeft met erfelijkheid.en dat smeren dan niet helpt,
verder weet ik er niet zoveel over,ik heb het zelf (nog)niet,en hoop ook deze zwangerschap er heelhuids van af te brengen.ik smeer nu mn buik gewoon in met dove en niveua.als het maar vet is.
maar zal niet zeggen dat het ook deze keer weer helpt,je kan er helaas niets aan doen zelf.
liefs jootje

Ik ben er inderdaad wel wat gevoeliger voor, heb door het groeien vroeger en mijn eerdere problemen met overgewicht al wat littekens op mijn bovenbenen. had ook niet anders verwacht dan dat het met de zwangerschap naar voren zou komen. Nu ja we zien het wel, ik blijf mijn buikcreme van Zwitsal braaf smeren en anders kijkt manlief er maar doorheen ;)

hoi

ik heb al een dikke michelin-buik
woog 96 kilo bij aanvang 1e zwangerschap
en nu 88 bij aanvang 2e zwangerschap
dankzij de 1e zwangerschap erg afgevallen, 81 na geboorte van mijn dochter.

mijn vet is het uitbuiken wel gewend en dat ging goed
maar bij mijn navel en ribben zit geen vet, vandaar het michelin-effect. en bij 20 weken scheurde ik bij de navel uit door de echoscopiste
in die rand heb ik striae gekregen,
verder eigenlijk niet, onder mijn onderste bobbel had ik al wat straie van vroeger en dat zag je nu ook.
op zicht heel erg weinig voor de grootte van mijn buik. en omdat het in de rand zit zie je het normaal niet eens hahaha, soms heeft het voordelen.

goed smeren! ook al is het bodylotion, dan doorbloed je jouw huid goed en kan het meer hebben.

Manlief kijkt daar niet na,hij kijkt sowieso niet naar mijn buik, zijn we over eens dat het niet mijn beste onderdeel is. ach ja zolang hij maar kwijlend naar d e rest kijkt he.
ach die buik is al lelijk, kan niet veel erger worden.

groetjes sabine

dan valt het nog mee hoor bij jullie|!! ik zit van links naar rechts over mijn buik helemaal onder straie. boven mijn schaamstreek tot aan mijn navel.\heb nu iets uit spanje en schijn te helpen moet het nog zien hoor!!
maar vind niet zo heel erg draag toch geen bikini meer vind dat kdaar veel te dik voor ben! hhaahha

Terug
Bovenaan