Nu al...

Hoi mama's!

Vandaag moest ik toch echt op meegroeibh-jacht... Ik ben nu 6+5 weken. Overal lees je dat je rond de 4 maanden aan de meegroeibh moet. Nou, ik niet hoor! Ik liep al 2 weken met borsten die m'n bh uitpuilden. Dus ben ik vandaag geslaagd voor 2 "charmante" meegroeibh's van de Prénatal :)

Grappig is dat he! Ik wist ook als eerst aan me borsten dat ik zwanger was! Ik heb nog me gewone bh's aan maar heb er al een dubbele borst overheen.. Ik moet er ook zo aan geloven maar vind ze zooo a-sexy! Hahaha ik ben trouwens vandaag 5+5 weken

Hihi, ik zit nu op 7+2 wk, en ik voel heel goed aan mijn borsten dat ik zwanger ben, maar groeien doen ze nog niet echt. Gister dacht manlief wel dat ze iets groter leken. Ik zie het wel, hoe lang ik mijn eigen bh's kan dragen.
Liefs

Ik zit ook al met een uitgedund bh-assortiment. Diegene die te ruim waren kan ik nu aan.De rest niet meer. Dus ernstig behoefte aan meegroeibh's.
Met 8 weken ben ik volgens mij ook bijna 2 cupmaten gegroeid.

Nou, de mijne groeien nog niet hoor:( haha ik hoop op een hele harde groeispurt
Ben nu 22 weken zwanger en ze zijn net ietssie groter, dus dat is toch bij iedereen verschillend

ik had ook al al met een paar weken een cup maat groter en binnen no-time nog een mat groter. ik heb de bh's die ik altijd heb gewoon in een paar maatjes groter gekocht. ik ben nu 28+3 en heb ruim 2 cupmaten groter als normaal.
smeer je borsten wel heel goed in, juist nu ze zo hard groeien. ik heb helaas niet zoveel gesmeerd in het begin en heb nu behoorlijke straie aan de onderkant van mijn borsten zitten :(

Terug
Bovenaan