Nu al?

A

Anoniem

Guest
Hi,

Zit nog ver voor mijn nod (9 dagen). En nu al voel ik steekjes in mijn buik en soort van misselijk met vlagen. Dat kan toch helemaal niet!!??
Ik denk dat ik t me verbeeld. Of althans is voel het wel echt, maar dat komt omdat ik er zo mee bezig ben en het zo graag wil.
Aan de ene kant hoop ik heel erg en droom ik af en toe weg dat t dit keer misschien raak is. Maar ik weet ook hoe erg je voor de gek gehouden kan worden dus wil ook niet te veel hopen.
Anyway....zijn er hier meer die al heel vroeg symptomen hadden?
En waarbij t natuurlijk geen bedrog was maar resulteerde in een zwangerschap :)

Helaas kan ik je geen antwoord geven op je vraag. Wel hoop ik voor jou dat je eigen lijf je niet voor de gek houdt. Maar dat het echt mag zijn, dat je nu een wondertje in je buik hebt.

Hallo mama3007

Ik herken je verhaal volledig. Ik zit me al sinds afgelopen zondag te verbazen over misselijkheid, zere borsten en flinke krampen. Terwijl ik pas de 23e nod heb.

Gister en vandaag was het zelfs zo dat ik de geur van vleeswaren niet meer verdraag. Met als gevolg dat ik gisteren brood met alleen boter zat te eten.
Volgens mij spoor ik niet helemaal.

Dus ja het kan wel die vroege symptomen maar ik wacht gewoon rustig af.

Hopelijk hebben we allebei geluk deze maand

Suc6 met wachten

Anne

Ik heb altijd van alles gevoeld, terwijl het niet raak was. Vlak na de laatste IUI voelde ik al heel snel ongikrampjes die steeds erger werden. Volgens mij al vanaf een dag 3 na de IUI. Dus ook al een dag of 9 voor mijn nod.
Ik heb altijd wel krampjes vantevoren, maar nog nooit zo vroeg gehad. en dus raak!

Helaas was het al die andere keren vals alarm....

Succes!

Spannend zeg, ik hoop het voor jou natuurlijk. Zelf weet ik dat die klachtjes soms echt nergens op duiden... ze geven hoop maar het kan ook niks zijn. In jouw geval is dat natuurlijk niet het geval :)

Ik heb precies hetzelfde als jou. Ben al 5 dagen misselijk en buikpijn en duizelig. Ik moet echt op tijd gaan eten anders word ik erg misselijk. Bij Sterre was ik alleen af en toe wat misselijk maar had ik niet in de gaten dat ik zwanger was.
Ik twijfel ook heel erg of ik het me niet verbeeld of dat ik het idd te graag wil. K heb vandaag een zwangerschapstest gedaan maar deze was negatief (natuurlijk). Stiekum toch wel balen. Maar ik heb nog een week tot me nod. dus toch nog maar een week wachten wat best lang duurt.

Dus we wachten nog wel even af....

Terug
Bovenaan