nu alweer hoge temperatuur???

A

Anoniem

Guest
Meiden,
Ben ik weer met een vraagje,
Ik ben vorige week maandag 8 dagen later dan ik had gepland ongi geworden (dag 36). Menstruatie was helemaal niet veel en na 2 1/2 dag al weer over. Toen vrijdag en zaterdag ineens wat licht bloedverlies (bruin). Gister ineens een lage temp (normaal 36.9 toen 36.6) en vandaag ineens hoge temp (37.4). Ook gister last van veel en helder slijm (sorry......).
Ik kan nu toch na eerst een cyclus van 35 dagen niet ineens na 8 dagen mn eisprong al gehad hebben????
Wie herkent dit?

Ik snap echt niks meer van mn lichaam.

Daniellle

Het kan wel! Mijn zus had ook altijd heel vroeg haar eisprong, en je temperatuur en het slijm liegen er ook niet om toch?

liefs Bats

Ik zou gewoon even een testje doen, misschien was het wel helemaal geen ongi.........
Succes! Liefs Annet

hahaha, TeHa, die is leuk. Ik zat echt te lachen hier op kantoor.... Maar als mn temp nu vandaag ineens zo hoog is en 3 dgn blijft dan ben ik bang dat klussen al te laat is. Volgens div sites is als je temo hoog is je eisprong al voorbij.

Vind het alleen zo raar. Zou dan eerst een cyclus van 35 dagen hebben en als ik nu ongeveer 14 dagen verder reken dus maar 22 dagen, daar klopt volgens mij niks van. Nu weet ik echt niet meer wanneer we dan (hadden) moeten klussen. Maar ja. Ik probeer wel af te wachten en als mn lichaam zo gek blijft doen, dan misschien idd maar een testje. Ik dacht tenslotte ook 8 dagen overtijd te zijn, maar bleef wel negatief testen.
Snap er gewoon helemaal nikkes nada meer van.....

Bedankt voor jullie leuke / lieve berichtjes

xx Daan

Terug
Bovenaan