Nu alweer mijn eisprong??

Ik snap het niet. Vorige week zondag kreeg ik een miskraam. Nu deed ik net de clear blue test om te kijken of ik al een ei-sprong had (ik heb een redelijk korte cyclus) en deze gaf aan dat ik vandaag of morgen mijn ei-sprong heb. Ik ben echt verbaasd omdat ik vorige week nog mijn miskraam had!!!
Herkent iemand dit???

Groetjes Frédérique
 
Hoi, het kan zijn dat je nog zwangerschaps hormoon in je lichaam hebt, waardoor de test mischien niet betrouwbaar is. Maar het kan natuurlijk wel. Heb zelf een miskraam gehad en na 3 weken kwam mijn menstruatie weer op gang. Ik heb zelf ook een korte cyclus van 23 / 24 dagen.
 
Ik zat ook al te denken dat het misschien onterecht een positieve uitslag gaf omdat ik nog zwangerschapshormonen in mijn bloed heb. Ik ga vanavond voor de zekerheid maar wel klussen maar ik houd in mijn achterhoofd wel dat het vermoedelijk te maken heeft met de hormonen die nog in mijn bloed zitten...
Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes Frédérique
 
Als je een miskraam hebt gehad kan het zo zijn dat je eisprong eerder is als bij een normale cycles. Dit komt doordat het vruchtje waarschijnlijk al eerder gestopt was met groeien voor je de werkelijke miskraam kreeg. Dus het kan heel goed dat de test wel goed is!

Zelf heb ik ook net een miskraam gehad en ben ook erg nieuwschierig waarneer ik weer ongesteld wordt!

Suc6 Nienepien
 
Bedankt voor je reactie Nienepien. Ik neem inderdaad het zekere voor het onzekere en ga ook maar klussen vandaag ;-)

Wanneer heb jij een miskraam gehad Nienepien? Je naam zegt me wel wat. Was jij ook op het december forum?
 
Hoi Frederique,
Ik heb drie weken geleden een miskraam gehad en heb afgelopen zondag mijn ei gehad (ik weet het nu zeker want mijn temp blijft hoger). Volgens de gyn moet je binnen 4 weken ongesteld worden als je niet langer dan een week gevloeid hebt. ik had voor ik zwanger werd (van Remco) een cyclus van 28 dagen, daarna een cyclus van 24 dagen. Ik kom nu weer op de 28 dagen uit. het kan wel. als je lijf schoon is gaat de cyclus gewoon door. je maakt namelijk geen ei aan als je nog hCg in je bloed hebt. Ik hoop je hiermee ook geholpen te hebben
groetjes Bianca H
 
Hoi Bianca,

Ik heb nu nog hCg in mijn bloed zitten. Ik heb begrepen dat dit wel 6 weken in je bloed kan zitten. Heb je dan al die tijd geen eisprong?
Misschien moet ik gewoon rustig mijn volgende menstruatie afwachten.. Ik ben wat ongeduldig geworden na mijn miskraam.. mijn kinderwens is alleen nog maar groter geworden!!

Groetjes
 
Terug
Bovenaan