Nu begin ook ik te twijfelen

Dames,

In het begin vond ik het heerlijk om zwanger te zijn, zonder daar al te veel van te merken.
Maar nu:

eerst vond ik bepaalde maaltijden nog zeer smakeloos, en wilde maar kleine porties per keer omdat ik zomaar vol zat.
NU: alles smaakt gewoon weer hetzelfde, eet gewoon weer een volledige maaltijd.

Afgelopen weken flink pijn in m'n onderrug gehad. NU ook volledig weg.

Het enige wat ik nog voel zijn mijn borsten die overgevoelig zijn.

Langzaam begint mij het gevoel te bekruipen dat ik wel eens niet meer zwanger kan zijn. Maar afgezien van zondag op maandag nacht even 10 min flink kramp, heb ik geen pijn gehad, en zelfs geen iniminie klein druppeltje bloed verloren. Helemaal niets!

Ik had al met de verloskundige gebeld, maar zolang je niet al eerder een miskraam hebt gehad, of je een heftige bloeding hebt, laten ze je niet eerder komen dan tussen de 11 en 12 weken.
Dat duurt nog min. 5 weken voor mij!!

Wie had gedacht dat een mens ook nog kon verlangen naar de typische zwangerschaps kwaaltjes.....

hallo marinally

nou ik kan niet wachten tot ik weer gewoon 1 maaltyd kan eten ben smorgens smiddags savonds continu misselijk voel me hele dag door zo vermoeid kryg moeilijk wat gedaan ontzettend pynlyke benen

kan byna niks eten wees bly dat je weer gwn goed kan eten ook al begryp ik je wel dat je twyfelt niet doen meid....

fyne zwangerschap

groetjes

ik heb ook nergens last van meis!!

ik had een ongi gevoel en last van mn onderrug maar nu ook helemaal niks meer!!

zelfs geen gevoelige borsten nouja je moet er niet op drukken.....

wel plas ik erg veel en voel ik van alles in mn buik en eet ik idd ook een stuk minder...

maar goed ik kan niet wachten op de echo ook!!!

ik had bij mn eerste ook tot 7 weken helemaal nergens last van....

Wel erg vervelend allemaal. Volgens mij werkt een test ook niet meer goed, aangezien je ook na een miskraam nog erg lang hormoon in je lichaam hebt.
Ik zou aan de vk aangeven dat je er stress van hebt en eerder een echo vragen.

Sterkte.

tja ik heb net weer een test gedaan, maar er staat echt nog steeds: zwanger + 3 weken.
Maar goed zegt inderdaad weinig.
Maar als ik een miskraam zou hebben gehad dan had ik toch op z'n minst iets van bloed moeten zijn verloren.

Het zal uiteindelijk allemaal wel meevallen. En ben normaal gesproken een zeer stabiel iemand die niet snel van de wijs is te brengen. Maar dit brengt mijn hoofd toch wel op hol. Misschien juist een teken dat ik wel zwanger ben en de hormonen met mij een spelletje spelen.

Daar hou ik het maar op (en dat ik vrijdag gewoon weer de VK ga bellen)

Terug
Bovenaan