Nu ben ik de kluts kwijt hoor

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Gisteren de fertiliteitsarts gebeld voor mijn tweede IUI komt ze in één keer met een raar verhaal aanzetten......ik moest laatst bloedprikken en nu blijkt dat dat niet goed was en dat ik eerst maar een mri scan moet laten maken,ik heb waarschijnlijk een grotere knobbel aan mijn hypofiezen(of hoe schrijf je dat) en daardoor heb ik een te hoog hormoon gehalte....dat is niet ernstig ze kunnen het onderdrukken met een half pilletje dostinex maar als je die vergrote knobbel hebt moet je ook tijdens je zwangerschap gewoon die medicijnen slikken anders kan het niet goed innestellen en al het andere...maakte ze ook nog een opmerking van wie weet hoe vaak dit al aan de orde is gekomen...nou fijn zeg.... wou ik dat weten.....nou ja nu maar weer een cyclus afwachten en dan mogen we weer voor de tweede IUI.......

sorry maar moest het even kwijt....voel me gewoon een beetje down op dit moment!!!!
Ga maar gauw mijn choladeletter oppeuzelen...

Liefs Truida

he meid.

Leuke arts heb je.

De meeste medische narigheid wordt ontdekt als een stel een baby wilt.
De reden hiervoor als het niet lukt of wel lukt maar met complicatie dan worden beide partners nagekeken. De meeste mannen gaan namelijk niet graag naar een arts, maar voor een kleintje doet bijna 99,99% alles.

Het is trouwen de hypofyse ( hersenaanhangsel) is een zeer belangrijk o,5 gram wegend orgaan dat anatomisch en fuctioneel nauw verbonden is met de hypothalamus en een hormonale schakeling vormt tussen het centrale zenuwstelsel en de endocriene klieren(hormoon producerende klieren) en hier moet nog meer moelijke medische taal als je het wilt weten doe een bericht en ik schrijf het .

veel sterke met afwachten voor de tweede iui

Hoi,

Een vriendin van mij had precies hetzelfde. Ze moest een half pilletje per dag slikken en binnen 2 maanden was ze zwanger en ze is nu de trotse moeder van een zoon!
Ik hoop dat het voor jou net zo afloopt!

gr.  inge

Hoi Hoi,

Bedankt voor jullie uitleg,voel me er inmiddels iets rustiger onder,helemaal na dat stukje wat inge had geschreven,als het dan zonder IUI enzo kan is het toch wel weer mooi aan de ene kant,alleen vind ik het jammer dat ze er nu pas achter komen,lopen in april al 2 jaar in het ziekenhuis.....maar ja zal wel zo moeten!

Groetjes van mij en ik duim voor jullie allemaal

Hallo Truida,

Wat een tegenvaller zeg! Gelukkig kan het wel worden behandeld, maar als je zoiets krijgt te horen schrik je eerst toch behoorlijk! Ik snap zo'n arts ook niet, soms lijken ze er echt niks van te snappen!
Nou ik hoop dat je het allemaal wat goed doorloopt en succes met het verwerken van dit nieuws!
Hopelijk ben je met dat tabletje snel zwanger!

Liefs Berber

Terug
Bovenaan