Nu ben ik ineens de tel kwijt..

A

Anoniem

Guest
Weet ineens even niet meer hoe het zit, ik heb altijd de zelfde cyclus 27 dagen 28ste dag ongi, maar nu was ik vorige maand 3 dagen eerder dus een cyclus van 25 en 26ste dag ongi waarneer moet ik dag nu ongi worden , toch morgen?? en heb ik dan officieel ook op een andere dag mijn ei gehad???
Sorry maar ik snap er even niks meer van.
LIefs

Hoi nog een keer,

Ik zou uitgaan van je langste cyclus, 28 dagen dus.....
Tja, je eisprong is altijd 14 dagen voor je ongesteld moet worden. De periode voor je eisprong is bij een wisselende cyclus steeds anders.

Sterkte!

Ginger

Dan is dus morgen gewoon mijn nod..
Gek maar normaal voel ik mijn eisprong altijd heel goed, maar deze keer twijfelde ik of ik hem wel gevoeld heb, hoe zou dat kunnen....

Hoi Hoi,

Je lichaam kan elke maand anders reageren, ik voelde nooit mijn eisprong,
2 maanden terug in 1x wel (en hoe ) en de maand erop weer niet, en toen bleek ik in 1x zwanger, helaas liep dat uit op een miskraam, nu afgelopen eisprong weer niks gevoeld, maar weet dat ie eraan kwam doordat ik een inwendige echo had bij de gyn.

Wat betreft je cyclus, je rekent gewoon vanaf de eerste dag van je mesntruatie de 28ste dag uit.

Liefs Randy

Hoi Randy ,

Bedankt voor je antwoord ik heb dus dan idd morgen mijn nod, voel me vandaag nog steeds het zelfde als de laatste week, alleen was ik vanmiddag exstreem moe, iedereen zag het ook aan me en zei het ook dat ik er moe uitzag, misschien ook een teken...

Mijn temp was vanmorgen ook nog steeds hoog, 37.3 zelfs, hoger dan de dag ervoor 37,1,8, mijn borsten lijken wel voller en doen aan de zijkanten zeer en de tepels ook.
En ik was weer misselijk vanmiddag... pffff het kan nog alle kanten op.
Vind het wel erg spannend, en ja mocht mijn lichaam me weer voor de gek houden ( is al een keer eerder gebeurt ) dan zou ik het wel gek vinden.

Afwachten of er iets komt morgen..
LIefs

Hoi Kyrabella

Heb net een berichtje voor je  achter gelaten op het zwanger forrum.  Durf je al een testje te doen? Nog een paar daagjes en dan weten we het allebei! Ben erg benieuwd! Succes!!
Ook voor alle anderen natuurlijk! Ik voor iedereen!!!!

x suuz

Bedankt maar ik denk niet dat ik nog moet testen, maar temp was gezakt, voel me nog wel hetzelfde maar ik ga er niet meer vanuit,( og wel geen rd maar de dag is nog lang )
Lees mijn topic maar.
Bedankt en succes jij zal voor je duimen en voor de rest natuurlijk ook.
Liefs

Terug
Bovenaan