Nu breekt mijn klomp!!

A

Anoniem

Guest
Hey Hallo,

Ja hier ben ik weer!! Wat me net overkomt!!
Een vriendin belt me op en vraagt ben je zwanger?Ik zeg hoe kom je daar nou bij?ze zegt:ik heb het gedroomd vannacht!Ze weet niet eens dat we bezig zijn!
Ik vind dit zo raar!Toch morgen maar gaan testen denk ik!
Jeetje wat ben ik nerveus!

Groetjes wendy

Hey hallow,

Laten we hopen dat je vriendin het   goed heeft gedroomd en dat je ook daadwerkelijk zwanger bent.
Ik duim voor een POSITIEVE test!!

Liefs Anouska

Hoi,
Hey wat vreemd. Ik zou zeker testen als ik jou was. Ik hoop voor je datde droom werkelijkheid word. En dan als eerste je vriendin bellen!!!
Succes.
Groetjes Cinber  

Hoi,

Dat is grappig zeg, ik zou ook maar een test doen als ik jou was!!
Ik heb het andersom gehad, mijn nicht stond op het punt om te bevallen toen ik snachts droomde dat ik haar baby zo uit haar buik kon pakken. De volgende ochtend belde ze mij dat ze die ochtend heel vroeg was bevallen van een zoon!!
Dus testen!!!

Groetjes Annemiek
26w3d

Hoi,

in 2003 belde een vriendin,die ik al lang niet gezien had (verhuisd je kent het wel)op en
na een poosje zegt zre ineens dat ze al een paar keer erg maf gedroomd had. Over mij, dat ik zwanger was....maar ik was gesteriliseerd wist ze, dus dat kon niet....blijkt dat de eerste droom was rond de tijd dat mijn nieuwe man en ik naar de gyn zijn geweest voor gesprekken over een hersteloperatie.
de tweede toen de datum voor de operatie vast stond, wel frappant, we hebben inmiddels een smurfie van 11mnd.

Jeanette

Spannend, Wendy! Ben benieuwd. Tijd voor een lucide droom!

Jee wat leuk, Testen Testen Testen !!!!!
Ben   benieuwd en hoop natuurlijk voor je een wondertje in je buik.

Liefs Pluis

Hoi Wendy,

En heb je al getest????? Volgens mij moet het echt goed nieuws zijn!

Groetjes en succes,
Daniëlle

Terug
Bovenaan