Nu breekt mijn klomp!!!

A

Anoniem

Guest

Nu breekt mijn klomp!!

Ik ben ongesteld. Hoe kan dat nou?? Ik was zo goed bezig met tempen.
Op de dag van mijn eisprong heb ik inderdaad een lage temperatuur gehad en ook is deze de dag erop weer gestegen… maar in die dagen erna weer net zo hard gedaald. Hoog, laag, hoog, laag. En vanaf vorige week dinsdag was het constant hoog. Tjee wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg!!
Ik heb inmiddels toch maar even gebeld met de HA. Hij vertelde me alleen dat ik die verdomde thermometer aan de kant moest gooien en dat ik nog niet moet gaan vrijen voor een baby. Maar zeg nou zelf; ik vrij wel voor een baby hoor, al zijn we dan pas een half jaartje bezig!!! Ik hoopte vanmorgen nog dat het een innestellingsbloeding was, maar nee, het de rode mannetjes zijn met het hele leger aanwezig.

Klote zooi!!!!

Deze keer dus een cyclus gehad van 47 dagen.... en er is niets wat mijn cyclus kan verkorten volgens de HA. Ik weet wel, ik mag nog écht niet klagen & dat doe ik ook niet. Maar ik baal wel een beetje.

Op naar de volgende ronde!!

Liefs Benthe

he... vervelend voor je benthe!!

eigenlijk is het meer dan dat!
zo frustrerend als het niet lukt! en als je lichaam dan ook nog niet doet wat je wil!!
die stomme ha's ook... ze snappen er niets van!
ik hoop dat je deze ronde meer succes mag hebben!

Liefs Jazzie

he benthe,
wat raar zeg! En ik vind het ook wel raar van je ha, het is toch logisch als je een kindje wil en die keus hebt gemaakt, dat je ook zo snel mogelijk zwanger wil zijn.
Ik ben ook aan het tempen en kan ook nog weinig uit mijn temperatuur opmaken, bij mij schommeld het ook erg, hoop wel echt dat ik wel een eisprong heb, ben daar af en toe wel bang voor.
Door de tarwekiemcapsules is bij mij wel mijn cyclus korter geworden dan voorheen. Jammer dat dat bij jou niet helpt dan..
kusjes sas

Hé Benthe,
Tuurlijk mag je balen! 't is gewoon soms zo frustrerend. Al dat gedoe en je wil zo graag. We hebben allemaal die gevoelens en als die rode mannetjes dan komen dat moet je ff je verhaal spuien.

Meid... Kop op!!!

Gaan we voor de volgende ronde!!!

Gr. Leah

Hoi Benthe,

Klote joh! En die reactie van de huisarts snap ik ook echt niet....thermometer weggooien? Mijnes wilde perse dat ik dat bij hield...dan heb je later gegronde bewijzen van al je pogingen...en hoe de cyclus is gegaan...
Nou stom hoor  Soms heb je niks aan die dokters...

Nou kop op!! Even door de taaie appel heenbijten...en dan gaan we gewoon weer lekker naar de volgende ronde...

Liefs Linnepinnie

balen zeg!!!!!!! leef met je mee hoor!!! nou ja op na de volgende ronde meid!!! kop op he?

liefs cenn

Hey!

Zoals ik al zei, echt balen voor je. Helaas is het niet anders :(

Één troost....die van mij zit er ook aan te komen, kunnen we weer samen de volgende lange ronde in.....Ik heb een pijn in mijn buik en rug...pffffff....

Nou, koppie op, he?! Al begrijp ik hoe moeilijk dat is met zo'n kleintje om je heen. Dan wil je het nog liever, he? Ik had dat ook toen een goede vriendin van mij moeder werd. Dan is het opeens zo dichtbij en dan verlang je er nog meer naar...

Groetjes, Tessje.

Hoi Benthe,

Wat balen, zeg!
Ik kan alleen maar zeggen:eek:p naar de volgende ronde.
Ik leef met je mee.

Liefs, Monique

Terug
Bovenaan