Nu dan toch?

<p>Hoi dames,</p><p> </p><p>1 juli hebben ik en mijn partner onbeschermde sex gehad, vandaag precies 7 dagen geleden.</p><p>Eergister was mijn nod, en gister kreeg ik heel licht roze bloedverlies ( echt super weinig)  en nu nog steeds heel weinig,</p><p>normaal ben ik altijd heel heftig ongesteld met stolsols etc en helder rood bloed.</p><p>test geeft aan negatief</p><p>zal het een innesteling bloeding zijn geweest? <br />iemand dit ooit meegemaakt?</p><p> </p><p>alvast super bedankt voor jullie reactie</p>

Afgaande op je verhaal was je NOD de 6e? Normaal zou je 14 dagen daarvoor je eisprong hebben gehad wat op 22 juni uitkomt. De seks op 1 juli zou dus veel te laat zijn omdat je ei 1.5 week eerder al is gesprongen. Maar de vraag is daarom: heb je de eisprong via ovulatietesten of tempratuur waargenomen? Waarop heb je je NOD gebasseerd? Anders zou het kunnen zijn dat je eisprong later was en daarom 1 juli nog wel een goede timing was. Je periode tussen je eisprong en menstruatie is gemiddeld 10 tot 14 dagen. Als je NOD de 6e was en je seks had op 1 juli zou je luteale fase 5 dagen zijn en dat is sowieso veel te kort. Als gister het bloedverlies wel van een innesteling is geweest kun je pas over een dag of 4 een testje wagen, hcg heeft even nodig om te ontwikkelen. Succes!

Terug
Bovenaan