Nu dit weer

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden

Nu heb ik dit weer: slijm!
Dit begon een paar dagen geleden al met een beetje vlokkig wit en nu worden het steeds meer draden...
Hoe kan dit? Dit heb ik allemaal al gehad rond de 21ste dag, toen geen positieve ovutesten gehad. Nu zit ik op dag 42 en krijg ik ineens weer slijm!

Op dag 30, 31 en 32 een heel klein beetje bruinverlies gehad, wel de hele dag door maar niet donker, echt heel licht en niet veel.
Dat kan ik toch niet als een menstruatie beschouwen??? Als dat wel zo is dan kan ik nu weer in mijn vruchtbare dagen zitten.

Wie heeft hier ervaring mee of tips??

Liefs

Hai mascha,

Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoor....Kan niets bedenken wat dit zou kunnen verklaren. Tja...misschien heb je een cyclus overgeslagen en begin je weer opnieuw, zit je nu in je vruchtbare dagen maar verder weet ik het ook niet, sorry! Hopelijk is hier iemand die je verder kan helpen meid.

Sterkte!! Liefs Lynn.

Ik denk idd dat de afscheiding je ongi is geweest en je nu weer je klustijd hebt. Draderig slijm is alleen tijdens je vruchtbare periode.

Have fun! ;)

x

Ik zou ook denken dat je nu dan weer in je vruchtbare periode zit..... Maar zeker weet ik het ook niet. Misschien heb je dus juist wel een korte cyclus ipv een lange.....

Succes!

Misschien toch maar een (dure) ovutest er tegenaan gooien?
Ik neig ook naar weer je vruchtbare dagen, maar heb er geen ervaring mee.
Sterkte en voor de zekerheid misschien toch maar weer klussen?
gr.
Wenser

Hey meid

Wat verwarrend, ik zou het ook niet weten. Maar zou voor de zekerheid aan de klus gaan dat kan nooit geen kwaad;)

Succes!

Liefs

Ik zou er zowel een ovutest als een zwangerschapstest tegenaan gooien. Ik had in het begin van de zwangerschap namelijk heel veel last van dezelfde soort afscheiding die je hebt als je eisprong eraan komt. Nou weet ik wel dat je gisteren een negatieve test had, maar ik zou er morgenochtend toch nog 1 proberen.

Dank jullie wel allemaal voor het reageren!

Ik weet het echt niet meer-:(
Ene moment denk ik, ja de bruine afscheiding is mijn ongi geweest anders kan ik nu geen slijm hebben!
Aan de andere kant, het was minimaal....
Dan denk ik weer, zal ik nog eens testen? Dan denk ik weer van niet. Het blijft ook geld kosten...maar heb nog een kruidvat test liggen dus dat moet okk geen kwaad kunnen maar ik heb al twee keer negatief getest dus eigenlijk wil ik het ook weer niet doen.

Beetje vaag dus allemaal.
Ik wacht gewoon tot maandag bij de gyn.
Is het al bijna!

Thankx!!

Terug
Bovenaan