Nu echt voorstellen.

Hallo allemaal,

Ik ben Kat. 31 jaar oud, en ik heb net mijn tweede miskraam gehad. Ik had me vorige week ook al een keer voorgesteld, maar toen zag de gyn een paar dagen later dat het vruchtje gegroeit was. We kregen dus weer hoop. Gisteren viel alles in duigen. Het vruchtje was niet verder gegroeit, en er klopte geen hartje. Vandaag heb ik een curretage gehad.
Deze miskraam was totaal anders dan de eerste. Allereerst waren er totaal geen voortekenen. De vorige keer had ik bloedverlies gehad. Dit keer was ik op en top zwanger. Ik weet hoe het voelt, want ik heb ook een zoontje van net 2. Het kan dus ook goed gaan! En daar houden we ons nu aan vast. En dit keer zijn we niet zo van slag als de eerste keer. Zelf denken we dat dit komt omdat we al een kindje hebben, en omdat de gyn vertelde dat het vruchtje waarschijnlijk niet goed was. Anders zou het zich wel verder ontwikkeld hebben. Daar leggen we ons dus maar bij neer.
Het belet ons niet om alweer te denken aan een volgende poging! Vol goede moed gaan we straks weer verder. We hebben al een mooi kindje, en het lukt vast nog wel een keer!

Groetjes, Kat

Hoi Kat,

Ik zat vanochtend in de auto al even aan je te denken omdat je maandag weer heen moest en je dan goed of slecht nieuws zou horen. Ik dacht al dat het niet goed zou zijn anders had er in het november forum of hier wel een luid gejuich gestaan.
Ik vind het vreselijk rot voor je dat je zo tussen hoop en vrees hebt geleefd en dat het toch niet zo mocht zijn.
Gelukkig ben je positief en heb je inderdaad een voorbeeld dat het goed kan gaan.

Heel veel sterkte en succes,

Corina

Hoi Kat,

ik wil je even heel veel sterkte wensen met het verdriet dat je nu voelt.
Het is fijn om zo'n lief klein kereltje al om je heen te hebben dat verzacht de pijn maar ondanks dat is het altijd een hele verdrietige situatie.
Sterkte en we denken aan je.

Liefs Bibi

Hoi Kat,

Ook van het novemberforum naar hier, ik ken je verhaal,  ik hoop dat het al iets beter gaat met je? Laten we elkaar hier maar veel goede moed toespreken en hopelijk mogen we binnenkort allemaal wel een goede zwangerschap meemaken!
Gelukkig zie ik op dit forum opeens wel weer allemaal berichten van nieuwe zwangerschappen, dus dat is weer even wat positiefs!
Nou meid, houd moed! En laat snel wat van je horen!

Liefs Chihiro.

Terug
Bovenaan