NU EVEN NIET....

Ahhhhh, mijn buurvrouw is zwanger, 8 weken....24 jaar...ronde 3!!!!
Heb haar natuurlijk gefeliciteerd maar toch...
Heb het nu even helemaal gehad, ik ging naar mijn werk vanmorgen maar zit nu thuis. Er vroeg een collega(net bevallen van een zoon, 3mnd)hoe het met mij was....fout....tranen!!! Heb een vrije dag opgenomen en ga in de zon zitten. We zitten er allebei best doorheen.
Ik moet nog een week wachten tot ik wat weet, ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken.Gewoon leuke dingen doen, totdat de buurvrouw langs kwam....Ik heb wat pijn in mijn onderbuik, links en techts. Wat is dat nou weer?? Hoe doen jullie het allemaal??? Omgaan met al deze emoties en gevoelens. We gaan als deze keer is mislukt wel even stoppen want ik wil en zal naar amerika. Ook heel belangrijk, maar dan 17 dagen, past beter is het budget. Zo dit ben ik even kwijt, alvast bedankt dat het mocht. Liefs ilona

Ach gos meisje toch!
En dat op deze mooie dag. Wat is het leven soms toch gemeen hè. Het valt af en toe echt niet mee. Helemaal niet als je zo in spanning zit te wachten. Wie weet is het nu wel raak voor je en zeg je straks dat je eigenlijk al tekenen had gekregen. Emotionele buien e.d. Ik hoop het voor je.

Haal die reisbrochures voor Amerika (of heb je ze al) en zoek een geweldige reis uit dwz als je dat nog niet gedaan hebt. Er is niks mis mee om jullie eens lekker te verwennen met een waanzinnige reis.

Sterkte en dikke knuffels
patricia

HOi,

Ik weet wat je voelt, mijn zusje is namelijk 13 weken zwanger en mijn moeder heeft het nergens anders meer over. Dus ik laat me voorlopig niet zoveel meer zien.
Afleiding zoeken is wel goed maar inwendig zit je toch steeds met je gedachten of je zwanger bent of niet.
Ik hoop voor iedereen dat we zo snel mogelijk zwanger raken. Maar ik hoor ook hele enge dingen zoals mijn neef die zijn al een paar jaar bezig en dat lukt maar niet terwijl er niks aan de hand is medisch gezien. Dat beangstig mij heel erg.

Heel veel sterkte

Liefs Sabrina

Hoi,

Echt vervelend voor je zeg! Herken het idd. Het lijkt wel of opeens iedereen zwanger word behalve ik. Laatst nog mijn nicht. Eerste achterkleinkind in de fam.... zo balen, terwijl wij al veel langer bezig zijn. Sterkte en hoop voor je dat jij ook binnenkort tegen iedereen kan zeggen dat je zwanger bent. liefs isa.

Meissie toch.

Ik weet zo zo hoe je je voelt.
Niemand die niet zo lang bezig als wij met z'n allen en al deze ellende, onderzoeken, operatie's e.d. heeft moeten doorstaan kunnen begrijpen hoe het voelt. Weer iemand zwanger, het maakt niet uit wie het is. Het blijft zo ontzettend pijnlijk.

Maar de hoop is nog steeds niet verloren, en ................de 9e is toch je NOD?
Ik zal duimen (maar dat heb ik je al verteld)

En zet inderdaad anders je zinnen eens even ergens anders op. Ga voor die reis naar the U.S.A of...........ga net als ik je kamer opnieuw inrichten (haha) maar dat is bij jou niet nodig he!

Moet je nog wat vertellen, maar ............ben nu druk. Dus ik mail je misschien vanavond nog wel even (e-mail)

Houd moed lieverd en ............. ooit ooit gaat het ons ook lukken!

Liefs,
Cynt

Wat zijn jullie toch een lieverds allemaal!!
Bedankt voor de aanmoedigingen, ik weet niet maar toch helpt het altijd weer als ik jullie spreek. Woensdag ga ik naar het reisburo voor amerika, de reis is al uitgezocht alleen vastleggen. Ik neem alleen wel een optie tot 11-4, dan weet ik of ik zwanger ben. Anders boek ik de reis en dan kan ik hem een week later weer annuleren.Ik heb me even uitgeleefd in huis, opruimwoede!!
Ziet er weer top uit, nogmaals thanks meiden, en ondertussen duim ik gewoon door ook voor jullie, liefs ilona

Als  je nog zin hebt om nog meer op te ruimen. De sleutel is af te halen op:
haha.

Goed van je, gewoon eerst wachten tot je ongesteld word of niet. WE HOPEN NATUURLIJK VAN NIET!
Anders is het natuurlijk doodzonde  van je tijd en energie.

Heb je inmiddels mail gestuurd!

he meissie
ik herken het ook wel heel erg. Zwaar he, weer iemand zwanger. bij mij zijn 6 vriendinnen   zwanger ( 2 net bevallen), in mijn straat 3 zwanger/bevallen. GRRR, en maar blij zijn...Nou soms lukt mij dat ook niet. voor mijn zelfbescherming ga ik niet op kraamvisite bij mensen waar het net echt moet (bij vriendinnen ligt dit wel aners natuurlijk). Maar soms baal ik ook wel heel erg.

Maar kom op ons gaat het ook lukken, het duurt alleen effe. heel goed van die reis naar america. Ik heb ook een reis geboekt naar thailand (ik daag het uit!)  voor in juli, Ik had ook zoiets van even iets leuks in het vooruitzicht, wat te plannen valt.
ik ga voor je duimen dat je reis doorgaat .
liefs simone

Terug
Bovenaan