nu heb ik de zenuwen!!

Nog even en dan gaan we naar de fertiliteit,
We waren daar een goeie twee weken terug ook al, maar nu heb ik helemaal de zenuwen, want nu moet het hartje kloppen, en moeten we toch al meer zien dan een rijst korreltje.
Ik vind het echt zo spannend!!!
juist nu hoor je van die verhalen die je niet wilt horen, dat maken de spanningen er niet minder om, en met mn 7,5 weken begin ik ook al te groeien, echt jho!!!
nou meiden, pls duim met me mee.... tot later

yes yes yes, een super leuke echo en ja het hartje klopt, echt zo geweldig om te zien ik ben zooooooooooooooooooooo blij.
over 4 weken weer een op de fertiliteit en dan mag ik officieel over naar de verloskundige... maar ik ga daar uit mezelf vanaf maandag al heen, ik vind het ziekenhuis toch zo anders, en dat mocht, en het zh en de verloskundige. alleen maar leuk, krijg daar maandag een echo en dan net wat ik zei met 4 weken weer super he!! ik ben zoooooooooooooooo blij

wat fijn voor jullie dat je naar de verloskundige mag ik blijf bij het ziekenhuis onder controle maar ik ben via ixci zwanger geworden mischien dat daar een groot versil in zit voor onderzoek geniet maar lekker van de zwangerschap
groetjes chantal

Ow wat fijn... gelukkig ook nog goed nieuws te lezen vandaag...
Dat groeien voelt hier bekend... Zit vandaag op 7.2 maar een gewone broek zit niet fijn meer... Nu toch thuis dus de joggingbroek maar uit de kast gepakt. En als we naar buiten moeten dan maar een legging aan.
Geniet er van!

Terug
Bovenaan