A
Anoniem
Guest
De titel zegt het al: ik heb opeens 5 eitjes! Maandag had ik er nog 2 van 15 mm en een paar kleintjes. Maandagmiddag om 16.00 uur ben ik gebeld door het ZH, dat de waarden in mijn bloed wat aan de hoge kant waren, dus vanmorgen moest ik gelijk weer. Ik mocht gelijk geen Gonal meer spuiten! Vanmorgen bleek dat die van 15 mm zijn doorgegroeid naar 17 en dat er 3 kleintjes zijn doorgeschoten naar 13, 14 en 15 mm.
Nu kijken ze het nog 2 dagen aan en moet ik donderdag terug. Ze hopen dat de 2 van 17 mm doorgroeien en dat de andere 3 stoppen. Groeien die wel door, dan wordt de boel afgeblazen i.v.m. verhoogde kans op meerlingenzwangerschap en de daarbij horende medische risico's. Tis wat: vorige maand gebeurde er bijna helemaal niets en nu opeens 5 eitjes. Echt alles of niets. We zien wel hoe het allemaal loopt. En wij maar denken dat we na 4 IUI-s weten hoe het zit.......niet dus.
Jullie horen wel hoe het verder gaat!
Lfs, Kippie.
Nu kijken ze het nog 2 dagen aan en moet ik donderdag terug. Ze hopen dat de 2 van 17 mm doorgroeien en dat de andere 3 stoppen. Groeien die wel door, dan wordt de boel afgeblazen i.v.m. verhoogde kans op meerlingenzwangerschap en de daarbij horende medische risico's. Tis wat: vorige maand gebeurde er bijna helemaal niets en nu opeens 5 eitjes. Echt alles of niets. We zien wel hoe het allemaal loopt. En wij maar denken dat we na 4 IUI-s weten hoe het zit.......niet dus.
Jullie horen wel hoe het verder gaat!
Lfs, Kippie.