Nu heb ik toch echt leven gevoeld!!

Hallo!

Een aantal weken geleden (ik was nog maar een week of 10/11) dacht ik al wat te voelen, maar wist dat het echt te vroeg was hiervoor. Achteraf gezien waren het toch mijn darmen die aan het rommelen waren.

Een aantal dagen geleden begon ik dan heel af en toe toch een plopje te voelen. Ik dacht dat het weer mijn darmen waren, maar de afgelopen twee dagen wordt het me toch duidlijk dat het de baby is. Ik heb zelfs al twee of drie keer een echt (zacht) porretje gevoeld. Ook toen ik mezelf gister in een lekker warm bad liet zakken en net lekker lag, kreeg ik weer een duidelijke reactie.

Het is weer voorbij voordat ik het me echt realiseer dat het de kleine is. Dan voel ik wat en dan ga ik er helemaal voor liggen (doodstil, adem inhouden), maar dan blijft het stil.

Het is dus nog maar heel af en toe, maar het begin is er!! Mijn eerste voelde ik trouwens met bijna 17 weken en mijn tweede met bijna 16 weken en kon je mijn buik aan de buitenkant al met 19 weken zien bewegen.

Ik had het zelf dus ook wel rond deze tijd verwacht. Het blijft bijzonder!

Groeten Paula
15,3 weken

ik dacht ook dat ik gek geworden was ofzo, maar zonet voelde ik het ook haha en weet ondertussen het verschil tussen mijn darmen (altijd darmklachten) en de baby hahah!
heerlijk gevoel is het! en inderdaad het plopje hahaha...

straks naar de vk! denk dat het allemaal wel goed zit!

kusss

Ik voel ook duidelijk "iets" (plopjes) maar heb ook last van rommelende darmen. Lastig om uit elkaar te houden (ben zwanger van no. 1) maar binnenkort zal het allemaal wel duidelijker worden..
Spannend!
groetjes
m

Terug
Bovenaan