Nu ik hier toch zit.....vraagje over slapen

Hoidiehoi

Nou, ik heb het weer hoor. Kan weer niet slapen....gelukkig heb ik deze keer geen last van voorweeen...hahaha

Maar goed, vraagje dus...
Ik leg Stef overdag altijd in de box om te slapen (zijn jullie het vast niet allemaal mee eens....haha) maar vraag me wel af...wanneer moet ik hem nou echt overdag ook in zijn bedje gaan leggen. Ik vind het nu eigenlijk wel lekker, want als hij 's nachts in zijn eigen kamer slaapt, slaapt hij ook echt 4 uur achter elkaar. Dat doet hij beneden niet, dus er is een duidelijk verschil... Bovendien hoef ik dan nioet steeds de babyfoon overal mee naartoe te nemen (ik kan hem anders echt niet horen beneden..)

Hoe doen jullie dat?
Dikke knuf en hopelijk welterusten,
Annet

Hoi,

Ik had Jamie eerst ook altijd in de box beneden. Maar ik merkte dat dit
voor hem heel onrustig was. En voor mij ook eigenlijk, want onbewust
ben je er toch veel meer mee bezig. Ik ben Jamie toen hij 3 weken was
in zijn bedje boven gaan leggen. Dit was eventjes vervelend, want in
het begin wilde hij daar niet slapen. Maar ik heb doorgezet en nu
slaapt hij overdag en 's avonds in zijn ledikantje. 's nachts slaapt
hij nog in het wiegje bij ons op de kamer.

Het bevalt mij veel beter en ik merk dat Jamie ook een stuk rustiger is. Maar je moet zelf weten wat je het fijnste vind hoor.

Succes.

Groetjes Natasja

Tyche slaapt na haar laatste fles in bedje en 'smorgens na de eerste voeding ook weer. De rest van de middag en avond ligt ze in haar box. Ik heb geprobeerd haar in bed te leggen maar dan huilt ze veel. Op een gegeven moment was ik het zat om trap op trap af te blijven lopen en heb ik haar in de box gelegd. Hier is ze heel rustig in. Kijkt om zich heen, slaapt af en toe maar huilt (bijna) niet meer. Dus voor mij is het wel een oplossing ook al is het misschien niet goed om haar altijd in de box te hebben. Mijn meisje is er gewoon graag bij.

Kay slaapt het grootste gedeelte van de dag ook beneden in de box,.. Maar dat komt meer omdat hij dan fanatiek tegen zijn "boxvriendjes" loopt te brabbelen en te meppen en dan ineens als een blok in slaap valt! haha..

Als ik alleen thuis ben en niks verder hoef te doen dan laat ik hem lekker liggen, dekentje erover en hij slaapt een paar uur. Als ik wél dingen in huis moet doen of ik verwacht visite dan pak ik hem in zijn slaap op en leg hem boven neer waar hij gewoon verder slaapt.. Als hij wakker is en ik hem dan boven leg is het een minder succes haha.. maar geduld is een schone zaak!

Ik leg hem dus boven wanneer het zo uitkomt...

Maar vóór 11.00 uur s'morgens en na de fles van 19.00 uur is het  Ã¡ltijd  upstairs!!

Esmé

Hoi Annet,

Had ik dat maar geweten dat je ook wakker was, hadden we kunnen kletsen, hahaha!
Lyanne werd om 24:00 wakker voor haar voeding en vond het nodig om mij tot 03:00 wakker te houden door niet te gaan slapen!

Groetjes, Marieke

Terug
Bovenaan