nu ik toch zoon emo wrak ben...

hallo dames,

nou aangezien ik de laatste dagen toch een janktrien ben en zo emotioneel als wat wil ik het toch even kwijt dat ik het echt ontzettend fijn vind dat we hier allemaal zo met elkaar meeleven!
her kunnen we onze frustraties aan elkaar kwijt en ook de minder leuke dingen delen!
we begrijpen elkaar,wat sommige in onze omgeving niet zo hebben..die vinden ons al snel zeuren of snappen totaal niet wat we voelen!

mogen we nog veel uurtjes hier samen klagen en zeker het blijde babynieuws straks delen! en dan natuurlijk de babyervaringen uitwisselen ;-)

Liefs Kim

Helemaal gelijk Kim.. Ik vind het ook heerlijk om hier mn ei kwijt te kunnen en te lezen dat het altijd erger kan ;) Ik hoop dat als de baby's straks geboren zijn, we nog heel veel aan elkaar hebben op het babyforum, en dat het daar net net zo gezellig mag worden als hier!

Liefs!

Hoi,

Inderdaad erg fijn dat we hier alles met elkaar kunnen delen.Maakt niet uit welk onderwerp,alles word besproken.
Lekker klagen is ook goed voor je!!De mensen in je omgeving snappen er vaak niets van,daar heb je gelijk in!!
Allemaal nog heel even volhouden,en voor je het weet hebben we ons kindje in onze armen!!

Groetjes Elma

Yep, je kunt hier echt dingen kwijt die je niet deelt met niet-zwangeren. Iemand die ooit zwanger geweest is, kan toch niet zo meevoelen als de meiden hier, die net zo ver zijn. Echt fijn!
Ben ook heel blij met de vragen die ik hier kwijt kan. Leuk als we zo contact kunnen houden!
x Taraneh

Ja ik ga volledig met alle voorgaande reacties mee!!!
Want als ik jullie reacties hier op het forum mag lezen en ook de reacties van jullie op hyves, super, geweldig, uitzonderlijk!!! Kan het niet anders omschrijven. Die doen me heel erg goed op dit moment.
Maar ook al die maanden ervoor, jullie stelden dezelfde vragen, we gaven elkaar onze antwoorden. Niemand kon een foute vraag stellen.
Altijd kreeg je een goed gevoel!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja ik persoonlijk heb veel steun aan jullie allemaal gehad en hoop ook dat dit door kan gaan via de babysite, en ook via hyves. We kenden elkaar niet maar door onze kinderen zullen we elkaar toch nog beterder leren kennen.
Merk vaak dat op weg naar huis in de auto dat ik nu denk OH, ik heb vannochtend niet gekeken, hoe zal het nu met.... zijn, en ben blij als ik 's avonds weer kan bij lezen.
En laten we de kans krijgen om als alle baby's geboren te zijn alsnog eens een gezellige middag gezamelijk te organiseren.

XXXXX Pauline

Terug
Bovenaan