Nu is het mijn vriend, haha!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

Ben er weer aardig bovenop, hoor!
Zoals ik al eerder schreef, wil ik me komende maanden helemaal niet met zwanger worden bezig houden. Nou ja, wel hier, maar geen ei spotten enzo. Nu begint mijn vriend, haha!
Het was vanmorgen ineens van 'ik heb je nog niet over je ei gehoord, heb je die al gehad?, Ik wil het wel weten, hoor!' En ook van 'misschien dat we wel zwanger worden als we er niet aan denken.' Superlief natuurlijk, maar ook als je denkt dat je zwanger wordt door er niet mee bezig te zijn, ben je er eigenlijk dus juist heel veel mee bezig... Snappen jullie hem nog?
Vanmorgen zei hij ook ineens dat mijn tepels donkerder zijn. Nu doen ze ook al 2 dagen zeer. 'Gelukkig' heb ik dit en paar keer vaker gehad en bleek ik niet zwanger, dus laat me deze maand niet gek maken!

We hebben nu dus afgesproken dat we niet op mijn ei gaan letten, maar puur op de beredeneerde dagen van mijn eisprong gaan klussen. En natuurlijk als ik aan mijn slijm iets merk!

Heeft jullie vriend/man ook van die buien dat hij er ineens heel erg mee bezig is?
Hij komt ook ineens met verhalen van collega's die er ook lang over hebben gedaan om zwanger te worden (nou ja, hun vriendin/vrouw dan...) of die in de rustmaand zwanger zijn geraakt enzo.
Ik herken echt zo mezelf van de afgelopen maanden in hem, hihi....

Liefs Daisy

hey Daisy,

Heel fijn om te lezen dat je jezelf weer bij elkaar geraapt hebt, hebben de Gerbera's toch een beetje geholpen-:)

haha, moest wel lachen hoor om die vent van je!
Maar je hoort het zeker wel vaker hoor dat je zwanger raakt in een rust maand, de wonderen zijn de wereld nog niet uit meid!! Maar dan moet je er ook echt niet mee bezig zijn, dus ook geen ei spotten-:)

Ik herken het wel hoor, ook van mijn man. Nu met Clomid hebben we het er samen goed over gehad, hoe het in zijn werk gaat enzo. Zitten we na te tafelen begint hij er ineen weer over, van hoe dit en zat dat ook al weer? Ze zijn er dus wel degelijk mee bezig die mannen van ons! Ik moet zeggen dat ik daar wel blij mee ben hoor. Een betrokken vent. Beter dan eentje die het niet interesseerd, je bent toch samen bezig met het verwezenlijken van een kind, jullie kind en niet jou kind.

Laat hem lekker kletsen Daisy en laat hem vooral zeggen dat je er niet teveel mee bezig moet zijn want dat doet hij dan wel voor je-:)

Haha, leuk om te horen dat mijn vent niet de enige is! En laat hem er idd maar flink mee bezig zijn, dan hoef ik het niet te doen!

En wat betreft mijn ei, al spot ik hem niet (heb niet elke maand overduidelijk slijm), dan is het rond dag 12 vannuh... Schat, het is dag 12, haha! Dat geeft hem dan we de rust dat we tijdens mijn ei hebben geklust.
Je leert zo wel de maniertjes kennen, hoor, wat mannen betreft! In het begin moest ik juist niet reppen over mijn ei, nu kan ik beter wel doen.

Het blijft vreemd volk, die mannen :)

X

hihi wat grappig dat je vriend er ook zo mee bezig is:) Wat lief!
Er zijn idd meerdere stellen waarbij het in de rustmaand gelukt is! Meid ik blijf heel hard voor je duimen!

Liefs Renate (november mama)

Heey

De mijne was ook zo hoor, wanneer heb je je ei, heb je em nou al. Best grappig.
Enne bij ons is ook gelukt in rustmasnd. Net alle onderzoeken gehad, bleek het bij hem niet goed te zitten, dus dachten dan maar afwachten hoe nu verder en was ineens zwanger.

Liefs
En tot snel

Leuk he!! Mijn man is er momenteel ook erg mee bezig. De kat slaapt al 4 jaar op mijn voeten 's nachts en sinds een week slaapt hij op de voeten van mijn man. Mijn man vond dat een heel duidelijk teken!! hahaha

Liefs

Hai Daisy,

Fijn om te lezen dat je weer op bent gekrabbeld. En heerlijk dat je vent er toch zo mee bezig is, toch?
Mijn man doet niet aan stressen over zwanger worden zegt hij. Prima, maar soms wel eens jammer :)

Liefs

Terug
Bovenaan