Nu jij er bent...

A

Anoniem

Guest
Waarschijnlijk hebben een aantal dames het nummer al op hyves beluisterd, maar ik wil de rest het ook niet onthouden. Google even naar Nu jij er bent van Trijntje Oosterhuis. Echt de tranen rollen over je wangen, zo mooi!!!

Als je in mijn ogen kijkt
lijkt de wereld stil te staan
De wind houdt op met waaien
en bevroren is de maan
Je bent stralend als de zon
Je bent volmaakt, zo naakt en klein
En de wereld lijkt voor eventjes perfect te zijn

Ik wist niet dat ik na een blik
zo veel van je houden zou
Maar ik weet nu al niet eens meer
hoe ik leefde zonder jou
Voor zoveel wezenlijke dingen
Leek ik blind tot dit moment
En die zijn ineens zo zichtbaar
Nu dat jij er bent

Oh, ik hoop dat ik je geven kan
wat jij me geeft
Zo lang ik leef...
Ik zal onvoorwaardelijk waken aan jouw zij
En ik hoop dat je ooit voelen mag
wat ik nu voel
Wat ik bedoel
En wat in woorden niet te vangen is voor mij

Wanneer je in mijn armen ligt
en zo tevreden naar me lacht
Lijk ik alles te vergeten
dat daar buiten op mij wacht
Alle strijd en alle tranen
Alle stille pijn verdwijnt
En de wereld lijkt voor eventjes
normaal te zijn

Geweldig mooi nummer he? Wij maken van onze kinderen DVD-tjes vanaf de geboorte (met muziek en overgangen e.d.).

Bij ons dochtertje zijn we begonnen met het nummer Slaap maar van Marco Borsato, je ziet dan eerst foto's van de test, van ons zoontje die aankondigt grote broer te worden en foto's van mijn buik. En vanaf het moment dat ons dochtertje op mijn buik ligt hoor je op de DVD het nummer van Trijntje. Ik krijg iedere keer weer kippenvel als ik de DVD kijk (en die kijk ik de laatste tijd wat vaker weer).

Nu nog een mooi passend nummer voor dit kindje vinden (bij ons zoontje begint de DVD met You'll be in my heart van Phill Colins).

Syl
34+5

Hallo

Dit nummer hoorde ik voor het eerst en toen waren wij bezig om zwanger te worden, al 2 jaar. Een verschikkelijk mooi en goed nummer wat al mijn haren doet overeind komen. Als ik het nummer hoor in de supermarkt komen de waterlanders ook al naar boven. Ik heb een foto dvd gemaakt van mijn dochtertje van haar 1ste jaar en daar staat het liedje ook op. En toen ik dat afgelopen keer aan het kijken was, kon ik me ook niet meer inhouden en bedacht me dat het allemaal zo snel gaat. Me nichtje begreep er niks van en mijn moeder moest daardoor ook weer huilen.

Wat bij mij ook de waterlanders achter mijn ogen doet branden is het nummer van Andre Hazes. Mijn meissie. Mijn vader heeft dit gezongen op onze bruiloft en dat maakt het al speciaal maar nu ikzelf een dochter heb vind ik het toch nog wel wat specialer maken.

En wat dacht je van Butterfly kisses van Bob Carlisle. Ook een nummer wat wij wilde hebben op onze bruiloft. Op dit nummer heeft mijn vader mij weggegeven. En we vinden dit nummer allebei heel mooi omdat het  over een vader/dochter gaat. Nog moet ik huilen als ik dit nummer hoor.

gr angelique

Geweldig allemaal he... Butterfly kisses is ook een van mijn favouriete.
Echt een leuk idee trouwens, die foto dvd's...
gr.
KC

MOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIII  
Ik krijg natuurlijk meteen weer tranen in m ´n ogen

Terug
Bovenaan