nu kan ik bijna wel echt gaan janken

Hoihoi,

Ik weer, hoor net dat mijn schoonzusje vanochtend bevallen is van een dochter van 2900 gram. Ben natuurlijk wel heel blij voor hen, maar t doet toch zeer, dat het bij ons zo'n gedoe is en we niet eens zeker weten of t ooit gaat lukken... (voel me een beetje een egoistische #@$%&*#)

gr Jackje

Niet doen! Je bent niet egoïstisch! Het is een hele natuurlijke reactie als je het mij vraagt. Natuurlijk gun je het ze maar uiteindelijk gun je het jezelf nog het meeste. Dat is heel menselijk hoor!!
Sterkte!
X inge

Hoi Jackje,
Ik ben het helemaal met Inge eens. Niks egoist, we gunnen het iedereen, maar willen nu toch ook zelf wel eens zwanger worden!
En elke keer als je weer hoort dat iemand bevallen is of zwanger is is klote, zeker als het zo dichtbij is....
Sterkte meissie, eens zullen wij ook dat geluk hebben!
Dikke kus A

Lieve Jackje,
Ik denk dat het vrij normaal is als je zo reageert. Ik hou mn hart straks vast als mijn zusje gaat bevallen. Heb het er nu af en toe ook best moeilijk mee als ik zie hoe zwanger zij er nu al uitziet en als we alle leuke nieuwe babyspulletjes gaan bewonderen. Het is niet eerlijk dat we er zo lang op moeten wachten, maar ik weet het zeker voor ons gaat het ook ooit gebeuren!
Liefs
patricia

Dat geeft niets. Dat zijn twee verschillende dingen die je voelt. Ik geb op het moment ontzettend veel vriendinnen en collega's die zwanger zijn en dat doet pijn maar tevens ben ik ook blij voor ze. Ik weet helemaal hoe je je voelt. Af en toe kan ik niet eens normaal tegen m'n vriendin doen waar ik ook mee werk. Want al dat gedoe over hun kwaaltjes kan ik dan even niet hebben. Maar dan houd ik mij een beetje afzijdig en dan laat ze mij ook wel. Ze is op de hoogte dus dat scheelt. Succes,XXX

Hoi Jackje,

Ik begrijp hoe je je voelt. Ik ben ook erg benieuwd hoe ik straks reageer als mijn zus in April bevalt. Mijn schoonzus beviel in December en toen dacht ik er steeds aan dat ons kindje toen ook geboren had kunnen worden als we wat meer mazzel hadden gehad. Het voelt zo oneerlijk allemaal. Ik kan er ook echt niet meer mee omgaan als mensen komen vertellen dat ze zwanger zijn en tegelijk voel ik me daar dan ook weer schuldig om. Rot gevoel!
Sterkte!

Groetjes Marieke.

Terug
Bovenaan