A
Anoniem
Guest
hoi hoi
moest ik naar het ziekenhuis omdat ze te klein was
kom ik daar blijkt ze in een week 500 gr gegroeid nou dat lijkt me een beetje erg veel
maar oke ik blij alles goed nee zeg hij maar ze ligt wel in een stuit shit
schiet ik weer in de stress ik krijg echt wel echt stress hoor van deze dame het iedere keer weer iets anders is het een goed komen ze weer met wat ander puff
bloeddruk was ook gestegen van de 120 bij 60 naar 130 bij 75 dus dachten ze aan zwangerschap vergiftiging maar dat was allemaal goed gelukkig
moest wel aan de bel trekken als ik me niet lekker voelde ben nogal een hypogonder dus voelde mezelf gelijk niet meer goed
het is wel allemaal klaag klaag he
ik wens jullie allemaal sterkte want het wordt wel zwaar allemaal
doei marina 36w4d
als ik een keizersnede zou krijgen met hoeveel weken doen ze dat meestal??
moest ik naar het ziekenhuis omdat ze te klein was
kom ik daar blijkt ze in een week 500 gr gegroeid nou dat lijkt me een beetje erg veel
maar oke ik blij alles goed nee zeg hij maar ze ligt wel in een stuit shit
schiet ik weer in de stress ik krijg echt wel echt stress hoor van deze dame het iedere keer weer iets anders is het een goed komen ze weer met wat ander puff
bloeddruk was ook gestegen van de 120 bij 60 naar 130 bij 75 dus dachten ze aan zwangerschap vergiftiging maar dat was allemaal goed gelukkig
moest wel aan de bel trekken als ik me niet lekker voelde ben nogal een hypogonder dus voelde mezelf gelijk niet meer goed
het is wel allemaal klaag klaag he
ik wens jullie allemaal sterkte want het wordt wel zwaar allemaal
doei marina 36w4d
als ik een keizersnede zou krijgen met hoeveel weken doen ze dat meestal??