nu ligt ze weer in een stuit

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
moest ik naar het ziekenhuis omdat ze te klein was
kom ik daar blijkt ze in een week 500 gr gegroeid nou dat lijkt me een beetje erg veel
maar oke ik blij alles goed nee zeg hij maar ze ligt wel in een stuit shit
schiet ik weer in de stress ik krijg  echt wel echt stress hoor van deze dame het iedere keer weer iets anders is het een goed komen ze weer met wat ander puff
bloeddruk was ook gestegen van de 120 bij 60 naar 130 bij 75 dus dachten ze aan zwangerschap vergiftiging maar dat was allemaal goed gelukkig
moest wel aan de bel trekken als ik me niet lekker voelde ben nogal een hypogonder dus voelde mezelf gelijk niet meer goed
het is wel allemaal klaag klaag he
ik wens jullie allemaal sterkte want het wordt wel zwaar allemaal
doei marina 36w4d
als ik een keizersnede zou krijgen met hoeveel weken doen ze dat meestal??

rond de 38 weken doen ze het het liefst. Ik krijg hem met 37 weken en 2 dagen omdat het met 38 weken al vol zat. Ik heb het net vandaag gehoord en het is echt heel onverwacht voor mij. Hebben ze trouwens niet aangeboden om te draaien?

ja ze zouden het volgende week als ze nog in een stuit ligt bespreken ik ben dan al 37w en 3d
maar ik begin zo en zo niet aan draaien ben resus neg en als er maar iets van bloed bij de baby komt is het zeer gevaarlijk
nou ik hoop dat ze toch mar weer draait want ik heb gehoord dat herstel wel erg lang duurt en aangezien ik bij mijn vorige zwangerschappen gelijk alles kon geen hechtingen ofzo gehad ideaal
de gyn stelde voor het gewoon te proberen en mocht het niet lukken alsnog een ks
nou ik heb gezegd dat allen mannen zoiets verzinnnen eerst mischien 15 uur weeen en dan alsnog een ks
geen goed idee
dan doen gewoon een ks volgens mij hebben ze het binnnen een kwartiertje gedaan
hoelang moet je daarna in het ziekenhuis blijven denk???

haha daar zou ik ook niet aan beginnen, eerst gewoon bevallen en dan alsnog even met spoed onder het mes.

Als er geen complicaties zijn moet ik 4 a 5 dagen in het ziekenhuis blijven. De verhalen die ik gehoord heb over het herstel, van dames in mijn buurt, is dat het toch wel redelijk meevalt. Bij Max ben ik wel gewoon bevallen maar moest ik ingeknipt worden, die hechtigen zijn toen opengesprongen en daar heb ik een maand mee gesukkeld. Dus wat dat betreft weet ik wel wat sukkelen en  pijn hebben  is na de geboorte. Het enige probleem nu is het niet mogen tillen, mijn zoon weegt 16 kilo en die til ik nu nog regelmatig omdat ik hem anders niet van zijn plek krijg als hij een bui heeft en dat gaat straks dus niet. Maar ik zie het wel, laat het over me heen komen.

Ik vind het ook wel goed van je dat je niet laat draaien, wilden ze daar wel aan beginnen dan met jou 'conditie'?

volgens mij geven ze na het draaien  dan een anti d spuit   maar ik begin er niet aan
en ook een stuitbevalling geeft meer risco voor de baby en die willen we ook niet nemen
maar volgens de gyn kan het makkelijk een stuitbevalling hij heeft makkelijk lullen als ze straks eenarmpje heeft wat niet funtioneerd zit hij daar niet mee
bij mijn laatse bevalling zat mijn dochter 3 omstrengelt met de navelstrengen had een nul score nou dat wil je niet meemaken
zelf heb ik het makkelijk gehad(kwa bevallen en herstellen was gelijk weer top) binnen een dag deed ik alles weer was ook  wel jong misschien scheelt dat ook  dus zal een ks wel tegen valen maar opzich ben niet kleinzerig dus ik denk dat na een week of 2 wel weer veel kan
tja voor jou is dat lastig met zon kleintje vaak na de geboorte willen ze alleen bij mamma
omdat ze toch voelen dat het allemaal anders is met zon baby erbij maar als op de bank gaat zitten en hem dan op schoot trekt moet het wel lukken
dit is iedere geval een voordeel van pubers thuis hebben die laat ik wel voor me sjouwen

Wij hebben dus hetzelfde, madam blijkt ook in een stuit te liggen en voor mij is de enige optie een KS. Zie  er eerlijk gezegd wel tegen op, vooral omdat we erachter zijn gekomen dat mijn man er maar drie uur per dag bij mag. Dat valt zwaar tegen. Verder is het toch wel een zware ingreep. Ik moet inderdaad 4 a 5 dagen blijven en a.s. maandag krijgen we te horen wanneer ze haar gaan halen. Kan mij niet snel genoeg zijn.

35 weken en 3 dagen

Das inderdaad een fikse tegenvaller zeg. Kan me ook heel goed indenken dat je geen draaipoging en stuitbevalling wilt. Ik had het in jouw situatie ook niet gedaan.
Bij mij zag het er ook effe naar uit dat het  dit scenario bij mij zou worden. Maar gelukkig besloot beeb zelf te draaien.
Ik wens je veel sterkte toe.

Miriam (37+3)

Terug
Bovenaan