Nu maar afwachten....

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,
Een tijdje geleden schreef ik hier dat we voor de derde zouden gaan.
Ik ben 17 juni jl gestopt met de pil en heb inmiddels mijn natuurlijke ongi gehad. Ik had een cyclus van 32 dagen. Mijn NOD staat nu op 24 augustus.
We hebben tijdens mijn vruchtbare dagen maar twee keer geklust.
Mijn man kreeg na mijn ongi ineens last van bedenkingen. Hij sprak er niet over maar ik merkte het aan zijn gedrag naar de kinderen toe. (ineens bokkig en veel te streng reageren)
Ik heb tegen hem gezegd dat ik nu geen pil meer slik. Ik KAN het écht niet!
Zolang heb ik erover nagedacht en mijn man ook.
Hij schreef mij zelfs een lief briefje waarin hij schreef dat hij bang was dat hij spijt zou krijgen als we er niet voor zouden gaan.
We waren eindelijk zo ver dat we ervoor zouden gaan en nu dit weer.
Volgens mij is hij gewoon een beetje bang. Hij ziet op tegen de gebroken nachten en is bang dat we het lot tarten met nóg een kindje.
Hoe zit dat met jullie mannen?
Als ik zwanger wordt dan zal het de laatste keer zijn. Ook gezien mijn leeftijd (35).
Ik hoop echt dat ik zwanger ben maar zo voel ik mij niet dus ik zal wel ongi worden maar we gaan gewoon door!
liefs mamajb

Wij gaan voor de tweede. Heeft ook 2 jaar geduurd maar mijn mannetje staat er 100% achter. Verder was hij bij de eerste ook wat angstig ook al gingen we er helemaal voor. Hij geniet nu zo! En hij wil zo graag een tweede! In de toekomst wil hij nog een 3e maar ik weet niet hoe hij daar mee (de wil en zwangerschap) om zal gaan..

Terug
Bovenaan