Nu maar wachten

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Hoe is het hier?
Ik   ben een tijd niet geweest heb veel moeten verwerken.Heb mijn oma in tussentijd begraven.Daar na kreeg ik mijn ontslag en dat was nog niet genoeg kreeg ik te horen dat ik IVF kreeg want zo zou het niet lukken.Omdat mijn eierstokken vernauwd waren.
Ik heb 17 mei de punctie gehad(eruithalen van de eitjes) en zaterdag 20 mei hebben ze 2 embryos terug geplaats.
We moeten nu wachten tot donderdag 1 juni en als ik dan geen menstruatie heb gekregen moet ik een test doen.Wij zijn   erg zenuwachtig.
Is er toevallig ook iemand hier die er ervaring mee heeft of gewoon wil reageren.

Wij willen in ieder geval iedreen veel geluk toewensen en voor de gene waar het al is gelukt gefeliciterd en geniet ervan.

Groetjes wendy uit helmond

jezus meis toch
ik ben zelf ook een brabandse.
wat een gedoe voor je.
het lijkt me inderdaad heel rot wat je hebt meegemaakt en dan vooral alles achter elkaar!
nu maar hopen dat de ivf aanslaat en je weet dat je hier altijd terecht kunt he
succes en sterkte
kus

Hoi meis,

Goh je hebt al wat voor je kiezen gehad zeg!!!
Maar fij dat je er weer bent, ik ken je nog niet maar ben sinds 1 mei hier actief!!!!
Hoop dat je zwanger mag zijn en heel veel sterkte met het verwerken   van het verdriet van je oma!!!
Ga voor je duimen!!!

Liefs Sandy

Hoi Wendy

Wat een verhaal zeg...wordt je niet vrolijk van...allemaal rotdingen achter elkaar...
Maar hoe is het nu met je dan? Voel je je al wat beter?
Erg spannend nu met de ivf...ik hoop dat jullie het geluk hebben dat het in een keer goed aanslaat! Echt waar ik duim keihard voor jullie!
Ivf willen we allemaal toch het liefst nooit...maar nu is het bij jullie wel zover.
Hopelijk kan je ons strakjes melden dat de poging meteen is gelukt!
Succes meid!

Liefs Linnepinnie

Hoi hoi,

Nou das ook wel veel tegelijk of niet?
Ik ga vreselijk voor je duimen deze week. Ik hoop dat je deze dagen een beetje goed door kunt komen en dat het donderdag gewoon hartstikke raak mag zijn.
Heeeeeel veel succes en hou je ons op de hoogte?

Terug
Bovenaan