nu met kruitvat test getest

A

Anoniem

Guest
had gister met romed getest 3 keer allemaal positief ik super blij natuurlijk.
maar vandaag met kruidvat test gedaan en die van negatief kut kut kut ik baal als een stekker mijn ovu test geeft nog wel 2 streepjes van clear blue maarja zal ook wel niet kloppen en don is mijn nod ik dus maar op naar de volgende ronde.

de klap kwam vanochtend echt hard aan en gaat dus nu ook even een potje huilen stomme testen van romed ook.

liefs annieka

Verdorie balen zeg!!   Zag je op de kruidvat-test helemaal geen streepje of een heeeeeel vaag streepje? Als het  het laatste is, is er er misschien nog een beetje hoop..?
Zo niet; ik  zal voor je dat het volgende keer wel raak is.

Liefs Jen

Kan me je teleurstelling heel goed voorstellen, echt heel erg balen voor je. Ik heb geen goede indruk van die romed testen, je wordt blij gemaakt met een dooie mus en niets is meer vervelend als je zwanger wilt raken!! Gebruik zelf meestal die ethos testen of die van clearblue, die zijn mi zeer betrouwbaar!

Veel succes bij de volgende ronde en hopelijk is het snel wel raak!!

Groetjes, Sanne

nee had helaas helemaal geen streepje
ik heb nog een klein beetje hoop en dat is dat don mijn nod is die van romed kon je 4 dagen eerder gebruiken en mijn clear bleu ovu test geeft ook nog steeds 2 streepjes ik weet niet meer wat ik moet denken want na je eisprong zakt je lh waarde ook weer maar bij mij is ie blijkbaar nog goed aanwezig. dus tja wie weet maar de teleurstelling overheerst nu wel heel erg

nou volgende keer beter

liefs annieka

he annieka,
kop op joh,
volgens mij kun je die test van het kruidvat niet 4 dagen voor je nod doen,
probeer anders een andere test van de apotheek,daar hebben ze vaak ook voordeligere testen die je eerdere kunt doen of inderdaad een clear bleu.
positief blijven, ik voor je
groetjes jook

hallo
ik heb mij nod pas vrijdag maar heb vandaag gestest met ene kruidvat test en was positief...
ligt r ook aan of je al voor je nod al veel hormonen van hcg in je lichaam hebt denk ik..
maar goed veel succes en lees t wel als t toch zover is..
groetjes bianca

hoi biaca

ik ben een beetje wanhopig niet op letten maar vind jij dat ik nog een beetje hoop heb door die ovu test van clear bleu?

thx voor je berichtjes en de andere ook

liefs annieka

hoi biaca

ik ben een beetje wanhopig niet op letten maar vind jij dat ik nog een beetje hoop heb door die ovu test van clear bleu?

thx voor je berichtjes en de andere ook

liefs annieka

Terug
Bovenaan