Nu mogen we het vertellen aan iedereen!

Vandaag de termijnecho gehad! De uitgerekende datum blijft staan op 18 sep... heerlijk in de zomer verlof:) Nu kunnen we gaan genieten want wat zijn die eerste 12 weken toch spannend!!!

Lekker vooruitzicht he, verlof in de zomer. Ik heb alleen zoiets van mmm ik ben dan hoogzwanger, 3 sep is hier de uitgerende datum.

Dus of we in de zomer dan nog echt iets kunnen doen vraag ik me af.

Ik vind het ook heerlijk in de zomer met verlof. Werk in de zorg en dit jaar voor 2e keer op rij in de zomer met verlof (zullen ze leuk gaan vinden) ik ben 1 sep. uitgerekend. Mijn andere zoontje is van 17 juli 2012.

Vorig jaar kon ik het voetbal volgen en de olympische spelen. Helaas is er dit jaar niet veel soeps op tv... hahahaha

Ik zie er eigenlijk best wel tegenop in de zomer zwanger zijn. Tenminste als we dit jaar een keer een mooie zomer krijgen met hoge temperaturen. Met zo'n grote toeter en dikke enkels van het vocht rond waggelend ik zie mezelf al helemaal lopen haha... Wel leuk dat als de kleine dan wat groter is en wat meer kan het volgende jaar het mooie weer een beetje begint april/mei lekker fietsen en veel buiten zijn lijkt me heerlijk.

Terug
Bovenaan