Nu nog even een nieuw huis!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik moet dit echt even kwijt hoor.Wij hebben gister een 4kamerappartement aangeboden gekregen,echt heel groot en aangezien we nu op een 2kamerapp.wonen hebben we het natuurlijk genomen.Dinsdag krijgen we de sleutel.
Maar ik wordt er wel een beetje zenuwachtig van als ik eraan denk dat ik volgende week nog maar 4weken te gaan heb en dan is de uitgerekende datum.Iedereen heeft wel aangeboden om te helpen en gelukkig is mijn mannetje schilder dus dat scheelt wel en ik ben ook hartstikke blij,maar toch,ik wil natuurlijk wel dat alles klaar is voordat die kleine komt.
Heeft er nog iemand wat goede tips??

groetjes alicia,35weken

Wat fijn zeg! Een grotere woning! Gefeliciteerd. Mijn tip voor jou: jij doet helemaal niks. Maak voor elk vertrek een lijstje met wat waar moet komen, qua kleur en vloer ed. Maak koffie en broodjes voor je "personeel" maar hou je zelf echt in. Als je nl toch bezig gaat is de kans groot dat je teveel gaat doen, en dat kan nu echt niet meer.

Op de dag van de verhuizing: ben jij in het nieuwe huis, en zegt waar welke doos of meubelstuk moet staan. Dat vinden de mensen die helpen ook handig, en dan staat het meteen op de goeie plek!

Succes!!

Groetjes, Mirjam (36+4)

jullie hebben hulp, geweldig!
Niemand neemt het je kwalijk als je blijft zitten!
Moedig je werkers aan, zorg voor wat drinken en eten en doe zelf asjeblieft NIETS
(zeker niet tillen)

gefeliciteerd, heel erg leuk dat jullie op de valreep nog lekker groter kunnen gaan wonen. Ik sluit me aan bij bovenstaande dames, doe jij lekker de catering en verder niks, dat zal je echt niemand kwalijk nemen!

hoi hoi,

Ik ben van het oktober forum, maar herken je situatie helemaal.