nu nog steeds blauwe aders???

hallo
Ik snap er helemaal niks meer van. Vorige week woensdag begon ik bruin bloed te verliezen, zaterdag ging dit over in rood(ongesteld denk ik) woensdag dacht ik dat het over was, bloeden was gestopt. had ik savonds(na klussen) weer bloed, was na een halve dag weer over...

maar goed, dat was al erg vaag allemaal(oja, ik was ook een week te vroeg ongi), maar ook heb ik sinds vorige week woensdag blauwe aders op mn borsten. Ik had dit nooit tijdens mn ongi, wel toen ik zwanger was, maar goed, ik dacht ok, hoort vast bij mn ongi.. maar nu ben ik al bijna 2 dagen niet meer ongi, maar de blauwe aders blijven!!!!
ook heb ik deze ongi amper gevoelige borsten gehad,wel erg rugpijn zondag.
kan iemand dit verklaren? ik denk wel es...zal ik er een testje tegen aangooien, maar ja ik heb nog maar 1 test en die wil ik niet onnodig gebruiken. Het is ook een dure test(predictor) of zal ik op internet even paar goedkope testjes bestellen....maar ja, mannetje wil liever dat ik even wacht op volgende nod.

liefs marjolein

Tja, je kan natuurlijk wel zwanger zijn zoals je zelf ook al wel in je achterhoofd houdt. Dat je man geen test wil doen herken ik wel. Maar zij zijn er ook niet de gehele dag mee bezig in hun hoofd, bij mannen werkt dat toch anders. (Jammer als het niet lukt, proberen we het toch nog een keer). Als ik in jouw schoenen stond, had ik wel een test gedaan, maar dat moet jij natuurlijk zelf beslissen. Als je duidelijkheid hebt, geeft je dat zoveel meer rust! Succes en laat even weten wat je doet/gedaan hebt....als je dat wilt.
Gr. Jetske (poging 2, voor 2e kind, NOD16aug)

hoi jetske!

bedankt voor je reactie! ik heb nog steeds blauwe aders, maar denk dat ik toch maar even wacht op volgende nod, de tijd gaat gelukkig nu erg snel. heb druk op mn werk en bijna vakantie. maar ik hou je op de hoogte, ok!

liefs marjolein

He Mayotje,
Dat weinige bloedverlies, bruin rood en maar een beetje, geen normale ongi, heb ik vorig jaar ook gehad toen bleek ik zwanger te zijn. Het was een innestelingsbloeding.
Ik heb een paar weken later een miskraam gehad, maar dat doet er niet toe.
Als ik jou zo hoor heb jij ook echt een innestelingsbloeding gehad, en als ik jou zo hoor dan lijkt het me dat je gewoon zwanger bent!!!
Die blauwe aders op je borsten horen daar namelijk ook bij dat is een vroeg teken van zwanger zijn.
Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar als ik jou was zou ik toch gewoon testen! Of wachten tot zich meer tekenen aandoen!

Laat je het even weten?
Als je zwnager bent alvast proficiat, zo niet dan succes met klussen voor de volgende ronde!
Liefs Bo

Ja, ik ben ook wel benieuwd, want ik heb nu  2 dagen voor mijn nod wat bruinverlies terwijl de laatste twee ronden dit (ruim) een week voor mijn ongi begon.

Bo(ompje), fijn te horen dat jij ook bruin had toen je zwanger was. Wel heel rot voor je dat het een mk werd .

Groetjes,

Tammy

Terug
Bovenaan