Nu nog wachten tot 9 maart .....het duurt zo lang he meiden

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!!

Succes iedereen met zwanger worden, dat allereerst! Zoals je leest is mijn nod op 9 maart,maar wat duurt het lang voordat het zover is he...Ik hoop zo dat het nu raak is voor alle meiden die zwanger proberen te worden!!Ik heb deze maand voor het eerst met ovulatie testen gewerkt en er was heel duidelijk een eisprong te zien en we hebben die dagen ook goed geklust.dus het zou nu zomaar zo kunnen zijn...
Maar goed ik probeer ook om er niet te veel aan te denken, alleen vandaag gaat dat niet helemaal lukken vandaar dat ik even mijn hart kom luchten hier.
Ik heb sinds gisteren van die zeurende steekjes[echt heel pijn doet het niet]onder in mijn buik aan de linker kant en een beetje last van me rug.Ik hoop nu dat ik het me niet verbeeld want de eerste maand dat we voor een kindje gingen dacht ik overal last van te hebben en ja hoor gewoon ongi. Dus ik weet dat je lichaam je behoorlijk in de maling kan nemen. Maar ja het zou zo leuk zijn een kleine erbij!
Nou meiden allemaal heel veel succes met wachten tot we niet ongi worden!!

Sorry moest het even kwijt.
elvira

He Elvira,

Ik zal voor je duimen.Ik weet er alles van dat je lichaam je voor de gek kan houden.Je moet wel proberen er niet zoveel aan te denken.

Groetjes wendy
1,5 jaar bezig, nu eerste keer IVF in zicht

hey elvira,

ik weet wat je voelt mijn nod dag is 10 maart en het begint toch wel weer aardig te kriebelen nu zal het wel zal het niet!!ik zit in ronde 3!!
laat me wel even hoe of wat als je msn hebt kunnen we ook contact houden via msn!!

ik hoor het wel

liefs petra

Hoi Elvira,

We hebben al eerder contact gehad. Hoe is het met jou? Heb jij ook al de zenuwen ik hen ook mijn NOD 9 maart. We hebben flink geklust het weekend en   jullie?? Wil ik graag weten dan weet ik of ik het goed heb gedaan? BEn wel een beetje onzeker. Ik heb een rare vraag maar ik heb sinds maandag witte afschijding is dit  een teken dat ik niet zwanger kan zijn of juist wel???? Weet iemand hier een antwoord op.

\Veel succes met wachten en we horen nog wel van elkaar.

Groetjes Suus 1980

Hoi Elvira,

We hebben al eerder contact gehad. Hoe is het met jou? Heb jij ook al de zenuwen ik hen ook mijn NOD 9 maart. We hebben flink geklust het weekend en   jullie?? Wil ik graag weten dan weet ik of ik het goed heb gedaan? BEn wel een beetje onzeker. Ik heb een rare vraag maar ik heb sinds maandag witte afschijding is dit  een teken dat ik niet zwanger kan zijn of juist wel???? Weet iemand hier een antwoord op.

Groetjes Suus 1980

Hoi Elvira,

Groetjes Suus 1980

hoi elvira

ik snap wat je bedoel mijn nod is 7 maart nog 6 dagen te gaan het wachten duurt veels te lang ik had me nog zo voor genomen om er niet te veel mee bezig te zijn... maar het gaat echt van zelf ik heb opzich nerges last van dus het zal ook wel niks zijn deze maand... ik denk dat mijn lichaam nog van slag is heb in jan een buitenbaarmoedelijke zwangerschap gehad was zwanger van een tweeling maar helaas....en nu wil ik zo graag weer zwanger worden ik hoop alleen dat ,DAT nog lukt..ze hebben namelijk ook een eileider weg gehaalt....maar goed altijd positief blijven he...
nou heel veel sterkte....
ik zal voor je duimen

groetjes mandy

Terug
Bovenaan