nu ongi wanneer klussen? ( misschien domme vraag)

A

Anoniem

Guest
he hallo hier ben ik weer hahaha misschien een heledomme vraag en misschien is die al geweest kan hem niet meer terug halen , maar ben vandaag ongesteld, na 2 weken overtijd, balen ma ja kan niet alles, heb er veel last van dus kweet niet hoelang die ook gaat duren, mijn vraag is wanneer kan ik gaan klussen, want mijn vriend vind het niet zo prettig om door de rode zee te gaan( denk niemand) ik schrijf het wel op wanneer ik ongi ben geworden en ook wanner het over is. mijn vorige ongi was gewoon 28 dagen nu is het 42 is dat normaal of niet, op babybrabbel heb ik gekeken maar kom er niet uit. wie kan mij daar bij helpen
  greetz suzette

Als je een regelmatige cyclus zou hebben, 28 dagen dus, dan ben jij vruchtbaar tussen dag 10 en 14. Het zaad van jou w man/vriend kan een aantal dagen goed blijven in jou.

Dus misschien weet je nu wanneer je moet gaan klussen?

Succes meid!

X Saskia

ja dank je , oke nu weet ik welke dag alleen , vanaf wanneer moet ik gaan tellen is de eerste dag van me ngi dag 1 of juist niet? ik heb over alles af gezocht p internet kan het nergens vinden.

Hoi,
Je moet beginnen met tellen vanaf de eerste dag dat je ongesteld bent.

Je eisprong is 14 dagen (kan 2 dagen verschillen) voordat je ongesteld wordt.
Als je dus op  1 jan. ongie was en op 30 jan. weer, is je eisprong rond 16 jan. geweest (kan max.  1 of 2 dagen schelen).

Wat een goede manier is om je eisprong te 'zien' is door op je slijm te letten. 1 tot 3 dagen voor je ei kan je er draden van trekken en dit duurd tot 1à2 dagen erna. Daarna wordt het weer 'normaal'.
Veel succes,
Liefs Mylene

Hey.

Mijn ervaring is dat je eisprong niet altijd 14 dagen voor je ongi is.
Tenminste bij mij dus niet. Mijn eisprong was deze maand op dag 17 en dag 25 werd ik ongi.
Mij ei springt dus altijd ongeveer een week voor mijn NOD.
Je moet zelf uitzoeken waarneer dat bij jou is, doormiddel van ovu.testen, je servix slijm te ontdekken of je temp. bij te houden.
Ieder lichaam is anders helaas. Als ik van de berekenigen via babybrabbel uit zou gaan, dan zou ik nooit zwanger worden.
Succes.

Groeten van Miena.

o oke thnx dus ik ben afgelopen vrijdag ongi geworden, dus als ik dan volgende week maandag( niet aan staande) gaat klussen, elke dag dan kan het een kans wezen of niet,ik ga het nu een beetje begrijpen.

Terug
Bovenaan