nu ook bandenpijn

Gisteren voor het eerst echte bandenpijn gehad maar is dat niet heel vroeg 7w2d?
groetjes, Nice

ps: nu weet ik weer waarom ik er altijd zo van baalde haha

weinig, het heeft te maken met het feit dat je baarmoeder tot een bepaalde tijd op banden hangt en dat voel je bij de groei van je baarmoeder.Ben geen vk dus wat je eraan kan doen moet ik zelf ook nog vragen hihi.
xx

Hoi hoi,

volgens mij kan dat gewoon al zo vroeg hoor. Ik dacth dat je er last van krijgt omdat al je spieren onder invloed van hormonen slapper worden en dan woordt het wat eerder belast. Volgens mij hoort het er een beetje bij en kan jer er niet veel aan doen. Maar ik ben ook geen vk hoor, dus misschien is het slim nog even na te vragen. Dit dacht ik altijd, maar weet het niet helemaal zeker.
liefs s

Ik dacht vorige week met 6 weken ook dit kan niet waar zijn, begon echt te twijfelen aan mezelf, want had altijd een grote mond over vrouwen die zwanger zijn en al vanaf de bevruchting elk kwaaltje hebben.

Maar stond toch echt op uit mijn stoel, en het schoot erin.
Dit voelde precies zoals bij mijn eerste zwangerschap, toen had ik er alleen pas last van rond 20 weken.
Dus mijn eerste reactie was echt, dit kan niet.
Maar heb het toch met enige regelmaat dat ik een pijnscheut heb zo in beide zijden van de liezen en dan met name met snel opstaan van stoel of bed.

Moet niet gekker worden, zit namelijk ook al straks in mijn broek terwijl ik in kilo's niet ben aangekomen.
Ben inmiddels 7 weken dus dat klinkt allemaal nog wel erg vroeg.

Mmm het kan dus wel hihi. maar leuk is het inderdaad niet de pijn die je omschrijft heb ik dus ook. Idd als je te snel opstaat uit bed heb ik dan..we moeten er verlopig maar gewoon moet doen helaas..xxx

Ik heb het sinds vrijdag eigenlijk bijna de hele dag door met elke kuchje, hoestje, boertje, niesje, bewegingkje, etc etc... Nee vrolijker word ik er niet van! Maar aan de andere kant is het wel fijn om te weten dat het allemaal lekker aan het groeien is.

ik had met 6 weken last van mijn onderrug, dus de achterkant van de banden en heel eerlijk het zeurt nog steeds
van de voorkant heb ik alleen last als ik nies

gelukkig zijn er straks wel van die handig banden die je helpen je buik op te vangen

Terug
Bovenaan