Hai meiden,
Ik ben toch bij de HA geweest met Dylano.. De HA keek in zijn mondje en zag al gelijk dat hij een keelontsteking had.
Wat ik niet begrijp is dat de HA van gister dat niet heeft gezien, maar goed.. Das een ander verhaal.
Dylano wilt niet eten en drinken. Eten is prima, maar dinken niet. Vanaf vanmorgen 11.15 heeft hij nix meer op.. Tuurlijk kan hij nog (makkelijk) zonder, maar hoelang mag hij zonder vocht?
Ik krijg de AB er ook niet in bij hem.. T smaakt voor geen kanten.
Heb t al met yoghurt geprobeerd, en met een hoop ranja, en niet te vergeten.. IJS!! Maar hij hoeft gwn helemaal nix.
Ik ben toch al een paniekzaaier wbt mn kids.. Dus vraag ik jullie om advies..
Wanneer moeten we aan de bel gaan trekken?
Als hij plasluiers minder worden, en als zijn urine geel gaat worden??
Liefs Deb.
Ik ben toch bij de HA geweest met Dylano.. De HA keek in zijn mondje en zag al gelijk dat hij een keelontsteking had.
Wat ik niet begrijp is dat de HA van gister dat niet heeft gezien, maar goed.. Das een ander verhaal.
Dylano wilt niet eten en drinken. Eten is prima, maar dinken niet. Vanaf vanmorgen 11.15 heeft hij nix meer op.. Tuurlijk kan hij nog (makkelijk) zonder, maar hoelang mag hij zonder vocht?
Ik krijg de AB er ook niet in bij hem.. T smaakt voor geen kanten.
Heb t al met yoghurt geprobeerd, en met een hoop ranja, en niet te vergeten.. IJS!! Maar hij hoeft gwn helemaal nix.
Ik ben toch al een paniekzaaier wbt mn kids.. Dus vraag ik jullie om advies..
Wanneer moeten we aan de bel gaan trekken?
Als hij plasluiers minder worden, en als zijn urine geel gaat worden??
Liefs Deb.