nu op 44 dgn :-(

A

Anoniem

Guest
zit nu op cyclus van 44 dagen nog niet het gevoel dat ik ong ga worden...
nooit geweten dat ik dit ooit zou zeggen maar wil zo graag ong worden kunnen we weer verder hier kan ik niets mee :-( 2 negatieve testen dan geloof ik er niet meer in hoor!

Vandaag weer bloed laten prikken maar nee hoor op zwanger werd ik niet geprikt, thuis testen zijn hetzelfde zei de assistente..dus ja afwachten maar weer..

Wat zouden jullie doen??nog langer afwachten of afspraak maken met ha?????

xxx

Heey meid,

Wat vervelend!!! Laat dan idd de ongi maar komen, dan kun je weer verder want dit werkt ook niet! Waar testen ze nu op dan? En wanneer krijg je de uitslag?

Liefs ciomama

ik word nu getest op:

pfeiffer, cmv (is broertje/zusje van pfeiffer), hemoglobine ofzoiets...iets met lever...

dat omdat ik zo moe ben en duizelig en misselijk en mijn bloeduitslagen vorige week mijn bezinking te hoog was vandaar nu weer geprikt.....

als t goed is vrijdag de uitslag..

liefs

jeetje meid!dacht dat ik al lange cyclus had 36!niks aan he?!je kan het aangeven bij ha maar denk niet dat ze daar op gaan testen maar je kunt het proberen!wie niet waagt wie niet wint!
wanneer krijg je uitslag?succes meid!
liefs

pff 44 dagen is wel weer genoeg ja. kan je nog beter rode duiveltjes hebben ja weet je in ieder geval iets.
maar wel raar dat niet even mee willen testen, je vorige cyclussen waren toch wel gewoon?
nou sterkte

ja tussen de 31 en 35 dagen dus ja..
ach we zien t wel is er volgende week nog niets maak ik een afspraak!

Ik denk dat het dan inderdaad goed is een afspraak te maken... Hier word je toch ook onzeker van he? Succes vrijdag!

Kan geen zinnig woord aan de nadere reacties toevoegen :).

Sterkte meid,m ik hoop op snel wat meer zekerheid (zwanger!!) voor je!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan