nu pas cervixslijm!?!

hoi hoi

ga net naar de wc en zie op mijn toiletpapiertje doorzichtig slijm zitten en als ik het dubbelvouw en weer openmaak zie ik draden zitten van het slijm  ( jee wat een lekker verhaal toch)

is dit dan nu pas mijn cervixslijm want ik zit al op dag 29 ........pffffff
dat houdt dan in dat ik ongeveer op dag 43 ongi wordt.. of niet,      
want hoeveel dagen nadat je slijm heb krijg je je ei of is die al geweest?!?!!?

had de vorige maand geen slijm gezien ( na 40 dagen ongi)en de maand daarvoor  heb ik er niet opgelet ivm dat ik de  menstruatie wilde afwachten na mijn mk(dag 36).... dus weet het niet echt hoe het zit....

ik neem aan dat het verstandig is om vanavond maar weer flink mijn best te doen...of heeft het geen zin meer... jeetje snap er niets meer van.. dacht toch echt dat mijn ei al  geweest was.. althans gehoopt...

ps op dag 19 tot dag 24 bruine afscheiding gehad.. dat was dan toch niet mijn ongi.. pff wat een gedoe.. hoop dat iemand me kan helpen..

liefs tobi

Hoi Tobi,

bij jou blijft het toch ook maar allemaal raar gaan. Ik heb ook op de raarste momenten dat ik denk dat het wel eens cervisslijm kan zijn, maar wordt dan vervolgens vlak daarna ongesteld.
Ik heb nu maar besloten dat ik er niet meer op let. Ik neem altijd tampons mee, je weet nooit wanneer het komt en ik sex niet meer gepland. Ik heb geen zin in gedokter, dus ik laat de natuur maar zijn gang gaan, maar ja, ik heb wel makkelijk praten, want ik heb al zo'n kotertje rondlopen. Een erbij lijkt me heerlijk, maar niet meer ten koste van alles. Stuk rustiger zo.
Jij succes met je ingewikkelde cyclus( wat hebben mannen het dan gemakkelijk he)
En wat een schattige plaatjes!

Groetjes!

Terug
Bovenaan