Nu pas krampjes?

Na een aantal dagen waarvan het van 18:00 tot 22:00 een drama is met slapen van Gideon, zijn we erachter dat het waarschijnlijk krampjes zijn.

Na de voeding van 17:00 wil hij niet meer gaan slapen en schreeuwt moord en brand (en moeders huilt dikke tranen...) Het liefst ligt hij met zijn buikje naar beneden bij mij op de arm terwijl ik 'm rond draag. Zodra ik hem weer terugdraai begint het krijsen weer en strekt zich volop en heeft een hele opgezwollen buik.

Manlief stond vanmorgen als eerste bij de apotheek om een flesje Infacol te halen. Ik hoop echt dat het werkt! De hele dag gaat het supergoed, alleen hou ik nu elke dag mijn hart vast voor de voeding van rond 17:00...

Vroeg me af of jullie ervaring hebben met Infacol. Wanneer ga ik verbetering zien? En is het normaal dat de krampjes nu pas beginnen?

Ik heb nooit eerder het idee gehad dat hij er last van had. In de voeding is niks veranderd en zelf kan ik ook niet zeggen dat ik iets geks gegeten heb.

Ben benieuwd naar jullie reacties!

xxx

Bij borstvoeding gaan baby'tjes op den duur minder poepen (van meerdere keren per dag naar 1 keer per week of soms 1 keer per 2 weken) daar kunnen ze wel last van krijgen. Ik heb de eerste weken infacol gebruikt en dat werkte goed,,ben er toevallig eergisteren ook weer mee begonnen en heb het idee gisteren al resultaat te zien (een paar flink volle luiers gehad ook!)

Het aantal poepluiers is inderdaad drastisch terug gelopen, maar inderdaad geen erg in gehad dat ze dat zo dwars kon zitten...
Logisch ook, bij ons zit een harde keutel ook niet lekker hahaha

Fijn dat jij het ook hebt Annemiek, ik wacht het rustig af!

-x-

Caspar wordt zondag 6 weken en heeft nu sinds een week last van karmpjes. En idd het aantal poepluiers begint iets minder te worden (niet drastisch). Geven jullie dan voor iedere borstvoeding Infacol? Ik heb het al wel gehaald, maar nog niet gebruikt.

Hoi!

Ja, ik heb vanmorgen voor de voeding van 10:00 een pipetje gegeven.
Ik had 'm eigenlijk al lang weer verwacht voor een voeding, maar het is nog steeds stil boven...
Zometeen als hij wakker is weer een pipetje.
Bedoeling is ook om het voor elke voeding te geven. Je mag tijdelijk ook 2 pipetjes tegelijk geven.

www.infacol.nl

Ben benieuwd naar jouw ervaring!

heey Juul,

Die hardere ontlasting kan ook van de voeding voor hongerige baby's komen. Weet niet of je die er nog doormengt. Tjerk heeft daar maar 1 dag last van gehad dat het harder en lastiger was. Nu is die van ons er toch al 1 die geen last van krampjes heeft tot nu toe en hij heeft iedere dag op hetzelfde tijdstip zijn enige poepluier van die dag. Dus ik heb pure luxe met ons ventje en daarom ook wel makkelijk praten. Buikje masseren wil ook nog wel eens helpen. Maar dat heb je vast al geprobeerd.

Dikke kus!

wij hebben ook infacol gebruikt. wel bij flesvoeding maar meteen de 1e dag was er al een mooi resultaat.
weliswaar nog wel krampen maar veel minder heftig en dan was 5 min over haar buik wrijven al genoeg

Terug
Bovenaan