Nu pas mijn eisprong!?!?!?

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

Ik zou vorige week mijn eisprong moeten hebben gehad, maar na 6 ovulatietestjes had ik nog steeds geen positieve uitslag.  En nu zit ik al in de 4e week na mijn laatste menstruatie en heb het gevoel dat ik nu pas mijn eisprong voel!! (zeurende pijn rechts onder in mijn buik bij mijn eierstokken!) En ik heb ook bijna een week al last van mijn borsten. Dus, dat zou betekenen dat ik nu een cyclus van 6 weken heb ipv 5 weken (wat ik nu de laatste maanden had)!!
Kan dit!?!?
Gelukkig hebben we gisteravond nog geklust, terwijl ik al het idee had dat dit geen zin meer had!!! Achteraf is dit misschien wel goed geweest, anders had ik alsnog m'n ei gemist!!!! Ik hoop dat we straks ook nog even aan de slag gaan om wat meer kans te hebben!

We zullen het wel weer zien volgende week of dan over 2 weken........

groetjes,
Nicki

Hoi hoi,

Heel veel succes dan maar straksen hopen dat het raak is deze maand!!!!!

Doeg,
Famke

Hallo, ik heb hetzelfde Vorige maande met ovulatietesten begonnen op dag 19
Maar steeds negatief, heb er 6 gebruikt, maar toen werd ik ongesteld dus blijkbaar te laat met de testen begonnen. Uit de temperatuurcurve lijkt de eisprong rond de 13e dag te zijn geweest. Dus nu vanaf dag 11 begonnen, maar nog steeds geen positieve uitslag (en dit is al dag 21). Om gestoord van te worden. Aan de ene kant wil ik wel stoppen met al dat getest, maar aan de andere kant wil ik nu ook wel eens weten wanneer die eisprong nu is. 'k Ga dus nog maar even door tot deze doos met testen ook op is.
Blijkbaar kan het voorkomen dat je eisprong op wisselende dagen komt.
Sukses, groeten van Greetje

hoi hoi,
deze maand is er bij mij ook echt geen pijl op te trekken. vlak na mijn menstruatie merkte ik cervixslijm (dat is nu 3 weken geleden) maar deze week merkte ik ook weer cervixslijm, echt bizar!! we hadden zo wie zo besloten om deze maand om de dag te klussen en dat hebben we tot nu toe volgehouden, dus wat dat betreft zitten we goed. Is natuurlijk nog geen garantie maar ok.. Omdat ik een onregelmatige cyclus heb (eerste keer 6 weken, tweede keer 5 weken, dus misschien nu 4 weken??)vind ik het soms wel moeilijk vol te houden,. Ik heb dan echt zo iets zou het nu nog wel zin hebben om te klussen?
ik hoop voor ons beide dat we gewoon een regelmatige cyclus krijgen, zodat we weten waar we aan toe zijn. OF nog beter.....deze keer helemaal geen cyclus...
groetjes kreeftje

Terug
Bovenaan